Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:08:38 GMT

تقدیرفرمانده سپاه از نمایندگان مجلس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۱۲۴

تقدیرفرمانده سپاه از نمایندگان مجلس

سرلشکر سلامی درپیامی از اقدام نمایندگان مجلس در حمایت از سپاه تقدیر و تشکر کرد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس  تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی لاریجانی

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با عرض تبریک حلول ماه ضیافت الهی رمضان و بهار آیات روح بخش الهی قرآن، صمیمانه از اقدام انقلابی و شجاعانه نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در مقابل اتهام منفعلانه آمریکا به این نهاد مقدس سپاسگزاری می‌کنم.

همچنین از پیام تبریک نمایندگان عزیز در پاسخ به اعتماد کریمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در سپردن امانت الهی سپاه به این حقیر تشکر و قدردانی می‌کنم.

ما به اذن خداوند اراده کرده ایم بیرق پیروزی را بر فراز قله های رفیع عالم بر افرازیم و دشمنان ایران اسلامی را با شکست ها و تحقیرهای فراموش ناشدنی تا قبرستان تاریخ بدرقه کنیم.

به نصرت الهی ایمان داریم و به وعده های تخلف ناپذیر او اطمینان که در گام دوم انقلاب شکوه تمدن اسلام چشمان شرق و غرب عالم را به خود خیره خواهد نمود و ایران عزیز اسلامی مان سربلند تر از هر زمان همچون خورشید عالمتاب در میانه آسمان پیشرفت و عظمت جهان خواهد درخشید. ما تا پیروزی نهایی در میدان جهاد و شهادت می‌مانیم.

انتهای پیام/

R1429/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار سلامی اخبار نظامی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار سلامی اخبار نظامی سپاه پاسداران سردار سلامی اخبار نظامی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود