Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:20:45 GMT

ابهام در اهتزاز دوباره پرچم های داماش در ورزشگاه ها

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۱۹۰

ابهام در اهتزاز دوباره پرچم های داماش در ورزشگاه ها

رشت - ایرنا - داماش گیلان با شکست در مسابقه پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، از صعود به لیگ دسته یک بازماند و مشخص نیست که آیا مسئولان این باشگاه دوباره به تیمداری و حضور در لیگ دسته دوم ادامه خواهند داد؟

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و نیروی زمینی تهران با نتیجه 2 بر یک به سود میهمان پایتخت نشین پایان یافت تا با توجه به کسب نتیجه مساوی بدون گل در دیدار رفت، تیم نیروی زمینی برنده دو دیدار رفت و برگشت باشد و به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند این در حالیست که دیدار برگشت این دو تیم که با استقبال کم نظیر طرفداران داماش در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد، با حاشیه های زیادی روبرو بود اما به طور حتم مهمترین حاشیه، تصمیم کمک داور اول این دیدار در عدم پذیرش گل تیم داماش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم فوتبال داماش گیلان در این مسابقه و در دقیقه پنجم موفق شد از روی یک ضربه پنالتی به گل اول خود دست یابد و پس از این گل نیز ، با حمایت طرفدارانش بر حملات خود افزود و محمد رستمی توانست در دقیقه بیستم گل دوم داماش را به ثمر برساند ولی محمد سلطانی کمک داور اول این دیدار، این گل را در شرایط آفساید اعلام کرد.
به اذعان داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، این تصمیم کمک داور اشتباه بوده ولی آنچه مسلم است اینکه داماش از راهیابی به لیگ دسته اول ، باز ماند؛ با مردود شدن گل، بازیکنان و کادر فنی این تیم مجبور بودند که برای بهبود این نتیجه، دست به حمله بزنند تا به گل دوم خود دست یابند اما این تیم در ضدحملات دو گل دریافت کرد و با شکست در این بازی خانگی ، رقابت های لیگ دسته دوم را با تلخی به اتمام رساند.
تیم داماش گیلان که یکی از پرطرفدارترین تیم های شهرستانی کشور محسوب می شود؛ وضعیت نامشخصی دارد و مشخص نیست که آیا دوباره مسئولان این باشگاه به تیمداری و حضور در لیگ دسته دوم ادامه خواهند داد و یا دیگر حاضر به تیمداری نمی شوند.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور 28 تیم حضور داشتند که در دو گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیم های دوم، به لیگ دسته اول صعود کردند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ كشور داماش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک