Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@04:04:44 GMT

کشف ۴۶۰ عینک قاچاق در پایانه ترمینال جنوب

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۲۴۷

کشف ۴۶۰ عینک قاچاق در پایانه ترمینال جنوب

سرهنگ جلیلیان از کشف ۴۶۰ عدد عینک دودی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ترمینال جنوب خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت اظهار کرد: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب، هنگام گشت زنی متوجه رفتار مشکوک ۲ نفر شدند که در حال حمل ۱۲ کارتن به خارج از پایانه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرکلانتر هفتم پایتخت با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع هر ۲ فرد را تحت بازجویی اولیه قرار دادند، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارتن‌های موصوف مورد بازرسی قرار گرفت که مشخص شد حاوی عینک‌های دودی قاچاق است.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهمان این کالا‌های قاچاق را از بندر عباس بدون اخذ مجوز‌های گمرکی به شهر تهران منتقل کرده اند، گفت: ماموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب موفق به کشف ۴۶۰ عدد عینک دودی شدند.

وی افزود:کارشناسان ارزش اموال کشف شده را به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، همچنین در حال حاضر متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترمینال غرب سرکلانتر هفتم گشت زنی پلیس مامور انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب