Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:12:26 GMT

سازمان تعزیرات متولی برخورد با گرانی‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۳۵۳

سازمان تعزیرات متولی برخورد با گرانی‌هاست

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی شما متولی برخورد با گرانی هستید باید جلوی گران فروشی‌ها گرفته شود و با آن برخورد شود.

به گزارش ایسنا، مهرداد لاهوتی در تذکر شفاهی در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس ضمن تبریک حلول ماه رمضان در تذکری به رئیس جمهور گفت: همه می‌دانیم اگر قرار باشد در حوزه بنزین افزایش قیمت داشته باشیم براساس قانون برنامه ششم این تصمیم باید در مجلس اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما اختیار تام و چک سفید به کسی ندادیم. در جلسه غیرعلنی نمایندگان نظرات خود را در این خصوص بیان کردند امسال افزایش بنزین نخواهیم داشت.

وی افزود: اگرچه ممکن است استدلال‌های کارشناسی در این خصوص وجود داشته باشد ولی به چه قیمت؟ درآمد ۱۱ هزار میلیارد تومانی دردی را دوا نمی‌کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سیل زدگان از وزیر علوم و سازمان سنجش درخواستی دارند این عزیزان توقع دارند که اگر امکان آن وجود دارد کنکور به تعویق انداخته شود. می‌گویند ما دچار حادثه شدیم و کتابهای ما از بین رفته است اگر امکانش هست به این عزیزان کمک کنید. آقای وزیر کشاورزی سه هزار هکتار زمین برنج ما دچار مشکل شده است باید به گونه‌ای عمل شود که به قوت ما آسیب وارد نشود باید جلوی واردات بی رویه برنج گرفته شود. آقای حجتی به دنبال خودکفایی برنج باشید.

لاهوتی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است سازمان تعزیرات حکومتی سرجای خود بنشیند و منتظر آن باشد تا افراد شکایت مطرح کند و به شکایات آنها رسیدگی شود دردی دوا نخواهد شد. سازمان تعزیرات حکومتی شما متولی برخورد با گرانی هستید باید جلوی گران فروشی‌ها گرفته شود و با آن برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گراني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی با منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در شیراز اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می‌شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد. 

منتخبان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با رئیس سازمان بهزیستی کشور در شیراز، بررسی و رفع مشکلات بهزیستی را خواستار شدند. 

در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی، چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری، حق پرستاری، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارائه طرح‌های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران ( +اینفوگرافی)
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • حامیان گشت ارشاد
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد