Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:52:01 GMT

برخی پیمانکاران خراسان شمالی در حال تغییر شغل هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۵۵۴

برخی پیمانکاران خراسان شمالی در حال تغییر شغل هستند

عضو هیأت مدیره انجمن پیمانکاران خراسان شمالی تاکید کرد: پروژه‌های بازسازی از سیل به پیمانکاران بومی استان واگذار شود.

امید اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع سیل طی ۵۰ روز گذشته در استان و تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها همچون راه، تأسیسات و ابنیه گفت: پیمانکاران بومی در این استان دارای گریدهای مختلف هستند و این توانایی را دارند تا در حوزه‌های مختلف امر بازسازی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاری نیست که پیمانکاران بومی خراسان شمالی در امر بازسازی سیل نتوانند انجام دهند.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: در حقیقت پیمانکاران این استان در بدترین شرایط در کنار دولت بوده و اجرای پروژه‌ها را به بهترین شکل انجام داده و البته دچار ضرر و زیان‌های خیلی زیادی نیز شده اند، اما حال که فرصت ساخت و ساز در این استان به وجود آمده، این انتظار می‌رود که از توان این افراد نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در یکی از جلسات ستاد بازسازی از سیل در استان یکی از فرمانداران این موضوع را مطرح کرد که بازسازی پروژه‌ها به دهیاری و شهرداری‌ها واگذار شود، اظهار کرد: حجم کاری بالای این حوزه‌ها از یک سو و از سوی دیگر خارج شدن کار از حوزه تخصصی و رقابتی، به صلاح نیست که این پیشنهاد عملی شود.

عضو هیأت مدیره انجمن پیمانکاران خراسان شمالی گفت: پیمانکاران خراسان شمالی در مناقصات برگزار شده در سایر استان‌ها برنده می‌شوند اما از آنجایی که سایر استان‌ها از پیمانکاران خود حمایت دارند پروژه را به پیمانکاران بومی خود واگذار می‌کنند.

وی افرود: به علت عدم حمایت از پیمانکاران در این استان، بسیاری از پیمانکاران حتی آن‌هایی که ماشین آلات دارند، در حال تغییر شغل هستند و به طور کلی حوزه پیمانکاری در حال تغییر است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پیمانکاران منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌