Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:06:38 GMT

31 هزار لیتر سوخت قاچاق در نائین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۸۷۲۶

31 هزار لیتر سوخت قاچاق در نائین کشف شد

اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه تریلر کشنده تانکردار حامل 31 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ ایرج کاکاوند افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کامیون کشنده حامل سوخت از اصفهان به سمت یکی از بندرهای جنوب کشور در حال تردد است، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از انجام اقدامات پلیسی، خودروی مذکور در یکی از جاده های شهرستان شناسایی، متوقف و مشخص شد که دارای بارنامه جعلی حمل روغن صنعتی است.
سرهنگ کاکاوند عنوان کرد: ماموران در این عملیات پس ازهماهنگی با مقام قضائی از خودرو بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه 31 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اعلام توقیف خودروی مذکور از دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
7136/6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي سوخت قاچاق نائين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد