Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:51:20 GMT

اعطای بن تخفیف یک میلیون ریالی به مؤسسات قرآنی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۲۰۸

اعطای بن تخفیف یک میلیون ریالی به مؤسسات قرآنی

تهران- ایرنا- مؤسسات قرآنی با عضویت در باشگاه همراهان بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از بن تخفیف یک میلیون ریالی این نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران موسسات قرآنی متقاضی دریافت بن تخفیف نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،‌ لازم است با عضویت در باشگاه همراهان نمایشگاه بدون هیچ هزینه ای مبلغ یک میلیون ریال و با شرکت در فعالیت های مجازی باشگاه همراهان تا سقف سه میلیون ریال بن خرید از نمایشگاه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسسات قرآنی می توانند بعد از ورود و ثبت نام در باشگاه همراهان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، بن خرید 100 هزار تومانی دریافت کنند. این افراد می‌توانند تنها با افزایش امتیاز در این باشگاه، از سقف مبلغ تخفیف بیشتری بهره مند شوند.
باشگاه همراهان نمایشگاه بخشی از سامانه الکترونیکی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این باشگاه، مشارکت و افزایش هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در برنامه های نمایشگاه قرآن به صورت حضوری و مجازی می باشد و این هدف را از طریق تعریف فعالیت هایی نظیر نظرخواهی‌، مسابقات، دوره های آموزشی مجازی، دعوت به عضویت آشنایان در باشگاه و دیگر فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی پیگیری می‌کند.
در این دوره 10 میلیارد ریال برای اعطای بن خرید از نمایشگاه به 16 هزار نفر از اعضای باشگاه در نظر گرفته شده و نحوه تخصیص آن به این صورت است که افراد با انجام هر یک از فعالیت های تعریف شده در باشگاه، مقدار مشخصی امتیاز دریافت می کنند؛ پس از رسیدن این امتیازات به حدنصاب‌ مشخص شده، می‌توانند بن خرید از محصولات عرضه شده در نمایشگاه قرآن را تا سقف مبلغ سه میلیون ریال برای هر فرد دریافت نمایند.
با توجه به محدودیت بودجه و سهمیه 16 هزار نفره، اولویت تخصیص بن با کسانی است که زودتر عضو باشگاه همراهان شده و پس از کسب حدنصاب لازم، از طریق کارتابل خود درخواست دریافت بن را ارسال کنند.

** نمایشگاه بیست و هفتم قرآن در یک نگاه
به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از شنبه آینده، (۲۱ اردیبهشت) آغاز و به مدت دو هفته تا شب ۱۹ماه مبارک رمضان (4 خرداد) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
«قرآن، معنای زندگی» به عنوان شعار این دوره نمایشگاه تعیین شده که بنا بر اعلام مسئولان حاوی پیام‌های مهمی است؛ از جمله اینکه قرآن را کتاب زندگی می‌دانیم و شاهد آنکه در قرآن همه خطاب‌ها به زندگان است و این نشان می‌دهد قرآن کتاب زندگی برای احیاء است نه اموات. نکته دوم تلاش برای گسترش کیفی این نمایشگاه است.
عملیات تحول گرایی که از سال گذشته آغاز شده در نمایشگاه بیست و هفتم نیز ادامه می‌یابد. امسال از نظر متراژ فضا محدودتر است و کل نمایشگاه در فضای شبستان اصلی و نیم طبقه بالا برگزار می‌شود. حدود ۷۰۰ برنامه مدون و دقیق از سوی شورای برنامه ریزی و طرح و برنامه نمایشگاه طراحی و از طریق سایت «ایکفا» اطلاع رسانی شده است.
رئیس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اعلام خبر تشکیل دبیرخانه دائم نمایشگاه گفت: نگاه جدی برای استفاده از ابزار‌های نو در جریان بخشیدن قرآن در زندگی مردم داریم و در این باره از فضای مجازی و هنر‌های گوناگون و تجربیات و برنامه‌های بین المللی استفاده می کنیم.
دکتر عبدالهادی فقهی زاده افزود: علاوه بر این، مشارکت جدی سازمان‌ها و نهاد‌ها و موسسات قرآنی را گسترش داده و زمینه سازی کردیم تا به یمن این همکاری ها، از مشارکت‌های این نهاد‌ها و سازمان‌های ملی برخوردار باشیم، بنابراین نمایشگاه در دوره بیست و هفتم ملی‌تر از سال قبل است.
در بخش بین المللی شاهد حضور کشورهایی؛ چون لبنان، هندوستان، اندونزی، تونس، افغانستان، پاکستان خواهیم بود. ضمن اینکه امسال جمهوری اسلامی پاکستان میهمان ویژه بخش بین الملل است.
نخستین شعبه استانی نمایشگاه قران کریم امسال در مشهد مقدس و دومین شعبه استانی هم به زودی در تبریز برگزار می شود. شعب استانی نمایشگاه شامل کمیته‌های متفاوت با کمیته‌های نمایشگاه تهران است و هر چه اتفاق می‌افتد یک بسته مستقل از تهران است. شعبه مشهد تقریبا دو روز بعد از نمایشگاه تهران شروع به فعالیت خواهد کرد و دو روز قبل از نمایشگاه تهران هم به پایان خواهید رسید.
همچنین از هشت موسسه فراملی بین المللی دعوت شده در این نمایشگاه حضور یابند و تجربه سال گذشته به شکل کمی و کیفی ارتقا داده شود.
بودجه نمایشگاه در مجموع ۸ میلیارد تومان بوده که از همه نمایشگاه‌های ملی و بین المللی فعلی به رغم گسترش گرانی‌ها کمتر است و از رقم ریالی سال گذشته هم افزایش پیدا نخواهد کرد.
در حوزه‌های گوناگون؛ از جمله بین المللی، فرهنگ و هنر دینی، علمی و پژوهشی، کودک، نوجوان و خانواده انبوهی برنامه وجود داشته است که حدود ۱۰۰ برنامه توفیق اجرا را پیدا خواهند کرد.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم شنبه عصر (21 اردیبهشت) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی فعالان قرآنی و مسئولان فرهنگی و هنری، میهمانان لشکری و کشوری گشایش می یابد.
فراهنگ ** 1355 ** 9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي معارف قرآن 98 اعطاي بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری