Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@04:58:59 GMT

تاج: سرمربی تیم ملی تا 3 روز آینده معرفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۲۴۴

تاج: سرمربی تیم ملی تا 3 روز آینده معرفی می‌شود

رییس فدراسیون فوتبال، گفت: سرمربی جدید تیم ملی ظرف 3 روز آینده به ایران آمده و معرفی می‌شود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی، درباره تعیین تکلیف سرمربی جدید تیم ملی گفت: امیدوارم سرمربی جدید تیم ملی ظرف 2 الی3 روز آینده به ایران آمده و معرفی شود.  

وی با بیان اینکه سرمربی جدید تیم ملی خارجی بوده و یکی از مربیان مطرح دنیا است، افزود: اگر این سرمربی ظرف دو سه روز آینده معرفی شود، یک برند برای کشور شده و نشان می‌دهد که تحریم‌ها هیچ تاثیری نداشته و دنیا می خواهد با ایران مراوده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره نحوه پرداخت هزینه سرمربی جدید تیم ملی فوتبال به صورت یورویی اظهار داشت: یکی از پیشنهادات فدراسیون فوتبال این بوده که تمامی حوزه‌ها آرایش دفاعی به خود بگیرند که بر این اساس به مدیران تیم‌های باشگاهی عنوان شده که بهتر است حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر محدود شود.

 

تاج با بیان اینکه تیم پیکان پیشنهاد کرده که هزینه سرمربی خارجی خود را به صورت ریالی پرداخت کند، تصریح کرد: اگر بازیکن خارجی توسط تیم‌ها خریداری می‌شود باید تراز بالاتری نسبت به بازیکنان داخلی داشته باشد تا در فوتبال کشور تأثیرگذار باشد.

 

 

  فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی ایران مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!