Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:57:21 GMT

خیران خرمشهری ۱۰ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۴۲۴

خیران خرمشهری ۱۰ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند

علی ناصر زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خیران خرمشهری در سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ کودک یتیم و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کردند.

وی افزود: هم اکنون ۱۰۰۰ حامی در شهرستان خرمشهر حمایت از این ۴۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خرمشهر را برعهده دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر با یادآور شدن اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانواده‌های نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود، افزود: همه ساله تعداد زیادی از هموطنان خیر و نیکوکار با ثبت نام در این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و به صورت ماهانه کمک‌های خداپسندانه خود را به آنها اهدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی از طریق کمک‌های کالایی شامل تأمین سبد غذایی در ماه مبارک رمضان، پوشاک و جهیزیه و همچنین رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

ناصرزاده با یادآور شدن تاکید اسلام بر کمک به محرومان، علاقمندان به انجام این حرکت نیکوکارانه را به شرکت در این طرح دعوت کرد.

وی گفت: خیرین و حامیان نیکوکار می‌توانند در ماه مبارک رمضان امسال با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان خرمشهر و یا شماره گیری ۰۶۱۵۳۵۲۵۴۸۴ در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

کد خبر 4610879

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر ماه مبارك رمضان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است