Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:56:15 GMT

عضو شورای شهر هشترود استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۴۹۲

عضو شورای شهر هشترود استعفا داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سیده زهرا طاهر موسوی عضو شورای شهر هشترود ،که در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر هشترود به عنوان یکی از برگزیده شدگان از سوی مردم بود، از ادامه همکاری با سایر اعضای شورای شهر انصراف داد.

بنا بر شنیده‌ها، دلیل این استعفا تمایل وی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس اخبار دریافتی، وی ۲ روز گذشته استعفای خود را تقدیم هیأت رئیسه شورای شهر کرده و قرار است در اولین جلسه یعنی روز چهارشنبه بررسی و قبول یا عدم قبول استعفا اعلام شود.

با استعفای موسوی، عضو علی البدل اول یعنی حسین اکبری در صورت تمایل جایگزین وی در شورای شهر در ۲ سال آتی خواهد شد.

حسین اکبری از فرهنگیان باتجربه بوده و سابقه عضویت در شورا‌های دوره اول و سوم را دارا است.

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام / ا 

استعفای  شورای شهر هشترود  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به ترک قاهره توسط نمایندگان رژیم صهیونیستی بدون هیچ‌گونه نتیجه‌ای، گفت: نتانیاهو باز هم بر سر دو راهی خطرناک پذیرش آتش بس قرار گرفته است و انتخاب برای او دشوار شده است چرا که اگر دولت نتانیاهو این آتش بس را بپذیرد سقوط خواهد کرد.

جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دهمین مذاکرات آتش بس غزه در قاهره اظهار کرد: طبق خبرهای واصله، جلسه قاهره به رغم شرایط اعلام شده و فشارهای مختلف وارده بر رژیم صهیونیستی بدون هیچ‌گونه نتیجه‌ای پایان یافته است و نمایندگان رژیم صهیونیستی قاهره را ترک کرده‌اند.

وی با اشاره به تشدید فشارهای داخلی و بین‌المللی علیه دولت نتانیاهو افزود: به نظر می‌رسد بنیامین نتانیاهو در این صحنه سعی کرده با نپذیرفتن شرایط، مذاکرات را به عقب بیندازد اما بدین معنی نیست که امکان مذاکره مجدد و از سرگیری مجدد مذاکرات در کوتاه مدت و به صورت قریب‌الوقوع وجود نداشته باشد.

کارشناس مسائل غرب آسیا ابراز کرد: می‌توان گفت طی هفت ماه گذشته تاکنون تا این اندازه فشارها علیه صهیونیست‌ها افزایش پیدا نکرده است؛ امروز فشارهای داخلی علیه این رژیم به حداکثر خود رسیده است و مهم‌تر از آن فشارهای دولت‌های غربی است که در واکنش به اعتراضات دانشگاهیان علیه صهیونیست‌ها وارد می‌کنند.

وی ادامه داد: دولت‌های غربی بر این باورند که اگر آتش بس صورت نگیرد و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه ادامه پیدا کند دیگر نمی‌توانند اعتراضات گسترده دانشگاهیان خود را مهار کنند و همین امر می‌تواند تهدیدی برای منافع آنها تلقی شود لذا فشارهای دانشجویان و دولت‌های غربی علیه رژیم صهیونیستی بسیار مؤثر است.

قنادباشی اضافه کرد: با این وجود نتانیاهو باز هم بر سر دو راهی خطرناک پذیرش آتش بس قرار گرفته است و انتخاب برای او دشوار شده است چرا که اگر دولت نتانیاهو این آتش بس را بپذیرد سقوط خواهد کرد و بنا بر همین ترس از فروپاشی تن به آتش بس نمی‌دهد.

وی تاکید کرد: در ادامه همین روند می‌تواند به گونه دیگری موجب سقوط دولت نتانیاهو شود چرا که اعتراضات داخلی از یک سو و از سوی دیگر فشارهای خارجی به اندازه‌ای است که هم اکنون رژیم صهیونیستی را فلج کرده است.

کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: زمانی که ترکیه مجبور شده روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کند، کشورهای دیگر هم به تاسی از فشارهایی که از ناحیه نهضت بزرگ دانشجویی تحمل می‌کنند، ممکن است چنین امکانی را صورت دهند.

وی با اشاره به حملات گسترده جبهه مقاومت در یمن علیه رژیم صهیونیستی طی چند ماه اخیر گفت: در شرایط فعلی یمنی‌ها هم حوزه عملیاتی خود را به مدیترانه گسترش داده‌اند تا جایی که شاهد توقف کشتی‌های صادرات کالا و سوخت به اراضی اشغالی و نیز گسترش دامنه فعالیت‌های عملیاتی در این جبهه بوده‌ایم که همین امر موجب فشارهای اقتصادی جدی به رژیم صهیونیستی شده است.

قنادباشی تاکید کرد: بر این اساس نتانیاهو اگرچه با نپذیرفتن آتش بس و ترک مذاکره برای دور ماندن از سقوط دستور به ترک مذاکره به نمایندگان خود بدهد اما از مسیر دیگری به سقوط نزدیک می‌شود و آن گسترده شدن فشارهای سیاسی داخلی و افزایش فشارهای غربی حامیان رژیم صهیونیستی علیه دولت نتانیاهو است.

وی یادآور شد: نتانیاهو در صحنه عملیاتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی شاهد همان چیزی است که از آن فرار می‌کند که نه تنها می‌تواند موجب سقوط دولت او شود که حتی می‌تواند به پایان اسرائیل بینجامد.

کد خبر 750718

دیگر خبرها

  • فیلم/ از انتخابات چه خبر؟
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • راند دوم
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟