Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه در یک جنگ اقتصادی هستیم گفت: در این شرایط لازم است برای پیشبرد اهداف آرایش جنگی بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از دیار آفتاب؛ سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی امروز در مراسم امضای قرارداد پروژه ساخت مخازن کروی ۳ هزار مترمکعبی ذخیره‌سازی خوراک مایع (گاز LPG) فی‌مابین شرکت پتروشیمی شازند و ماشین‌سازی اراک گفت: در یک جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ اقتصادی باید آرایش جنگی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرخی افزود: به نظر می‌رسد که در پاره‌ای از اوقات هنوز درک درستی از شرایطی که در آن قرارگرفته‌ایم نداریم و معتقدیم که باید نسبت به شرایط درکی داشته باشیم و بدانیم در شرایط عادی نیستیم.

وی ضمن بیان اینکه در شرایط عادی تصمیمات عادی است ولی در شرایط فعلی تصمیمات غیرعادی باید گرفته شود اظهار کرد: به نظر می‌رسد که هنوز هم تمامی ارکان فعال در جمهوری اسلامی به این درک نرسیدند ولی خواه‌ناخواه بنا بر تأکید و فرمایش مقام معظم باید این اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی عنوان کرد: امسال سال رونق تولید است و هیچ‌چیز مهم‌تر از رونق تولید نیست. هرچند با دشمنی دشمنان نظام مواجه باشیم باید بتوانیم راهکارهای مقابله با تحریم را برنامه‌ریزی کنیم و باید راهکارها را به‌خوبی اجرا کنیم که البته کار سختی است و این کار سختی‌اش بر عهده مدیران و تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی است که مجبور هستند راه‌های مختلف را در این شرایط سخت ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در این شرایط از یک فعالیت اداری و شغلی گذشته و فعالیت حال حاضر اعتقادی است بیان کرد: فعالیت امروز فعالیتی است که بر مبنای اعتقادات ماست. اعتقاداتی که بر پایه حفظ حرمت مردم و حفظ نظام قرار خواهد گرفت و امیدواریم که همه بتوانیم کمک کنیم تا از این وضعیتی که دشمنان نظام به وجود آورده‌اند سربلند خارج شویم.

فرخی تصریح کرد: در داخل استان نیز سعی کردیم که این شرایط را درک کنیم و دستگاه‌های استان را هماهنگ کنیم و سعی کردیم به‌جای اینکه در نقش مطالبه گر بی‌مسئولیت باشیم، به حل مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و رفع مشکلات فعالین اقتصادی بپردازیم.

وی ضمن تشکر از مجموعه پتروشیمی گرایش عمده فعالیت‌های این شرکت به داخل استان را مناسب دانست و تشریح کرد: شرکت ماشین‌سازی اراک نیز که به‌نوعی مادر تمام شرکت‌هاست و از طرفی شروع صنعت استان از این شرکت بوده است، توان بسیار بالایی دارد و به‌عنوان یک شریک در خدمت شرکت پتروشیمی است و امیدواریم که با ایفای تعهد طرفین شرایط ماندگار و روبه گسترشی شود و تمام واحدهای تولیدی استان هم بتوانند در این شرایط کار کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت: خیلی از پروژه‌هایی که داخل استان انجام می‌شود و حتی پروژه‌هایی که می‌توان از استان‌های دیگر گرفت، توانش در استان مرکزی وجود دارد و فقط به همراهی و تعامل بیشتر نیاز دارد که امروز شاهد این هستیم.

وی خاطرنشان کرد: قبول داریم که سختی‌های تولید سختی‌های بسیار زیادی است و متأسفانه تولیدکنندگان ما با سختی مواجه‌اند و به نظر می‌رسد که فقط با توجه به تعهدی که به اشتغال موجود، توسعه و کشور و تعهدی که به مقابله با زیاده‌خواهی ظالمان جهانی دارند، در عرصه مانده‌اند، ما نیز به‌عنوان مجموعه دستگاه‌های استان نهایت سعی خودمان را برای حل شدن مسائل و مشکلات و موانعی که پیش رو هست خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد