Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:36:49 GMT

اعلام نحوه استرداد وجوه برگشتی بلیت‌های جام جهانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۸۹۹۷۴

اعلام نحوه استرداد وجوه برگشتی بلیت‌های جام جهانی

فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص استرداد وجوه برگشتی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صادر کرد.

به گزارش  ورزش سه و به نقل از مهر،  فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص استرداد وجوه برگشتی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صادر کرد.

 

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

 

«با توجه به عدم دریافت مانده مطالبات تعداد زیادی از خریداران بلیت جام جهانی، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند نفراتی که به هر علتی پول بلیت جام جهانی آنها مرجوع شده است با ارائه اصل کارت ملی و شماره شناسنامه به یکی از شعب بانک ملت در سراسر کشور مراجعه کنند و نسبت به دریافت مانده مطالباتشان اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متقاضیان باید کد ملی و شماره شناسنامه خود را در اختیار متصدی بانک قرار دهند تا اقدامات لازم در خصوص استرداد وجوه برگشتی بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صورت گیرد.»

  فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۸۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است