Web Analytics Made Easy - Statcounter

،مسلمانان کانادا تصمیم گرفته اند در سی روز ماه مبارک رمضان وعده های غذایی برای نیازمندان و افراد بی خانمان در «ونکوور» فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»،مسلمانان کانادا تصمیم گرفته اند در سی روز ماه مبارک رمضان وعده های غذایی برای نیازمندان و افراد بی خانمان در «ونکوور» فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«طارق رمضان» از «موسسه کمک های اسلامی» در این باره می گوید: «در 30 روز آینده از سحر تا افطار نه غذایی می خوریم و نه آبی می نوشیم تا روزه داری کنیم و برای شکر این روزه داری وعده های غذایی برای افراد بی خانمان مهیا نی کنیم.»

یکی از اهداف ماه مبارک رمضان این است که مسلمانان با امتناع از خوردن و آشامیدن ،افراد نیازمند و گرسنه که در طول سال از گرسنگی رنج می برند را درک کنند.

رمضان می گوید: «اینجا در کانادا ما 16 تا 17 ساعت را روزه می گیریم،بنابراین باید افرادی را که توانایی مالی برای رفع نیازها و برطرف کردن گرسنگی شان را ندارند،درک کنیم.»

وی افزود: «ما افرادی را داریم که وعده داده اند کالا و غذا و پول برای کمک به نیازمندان بیاورند تا به وظایف انسانی خود در ماه مبارک رمضان عمل کنند.»

رمضان ابراز امیدواری کرد که هر هفته حدود 250 نفر در ونکوور به لحاظ مواد غذایی،تامین شوند.

به گفته طارق رمضان ،تامین این وعده های غذایی در طول ماه مبارک رمضان روزانه حدود 500 دلار هزینه در بر دارد.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مجلس ماه مبارک رمضان مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان مشهد حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل هلال بن علی رمضان کانادا مسلمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز/ استفاده از ظروف چدنی برای این افراد مشکل‌ساز می‌شود
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو