Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربانعلی الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حواشی اخیر بازی پلی آف لیگ برتر بین ۲ تیم داماش گیلان و نیروی زمینی تهران گفت: مسئولان و هواداران تیم داماش گیلان به دلیل اشتباهات داوری در بازی تیمشان مقابل نیروی زمینی ناراحت هستند و مدیران باشگاه داماش تصمیم بر تعلیق فعالیت‌های تیمشان گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان گیلان تصریح کرد: هواداران تیم داماش گیلان برای دفاع از حقشان اعتراض دارند، زیرا آن‌ها احساس می‌کنند صدایشان به جایی نمی‌رسد.

او همچنین گفت: مدیران فوتبالی استان گیلان و باشگاه داماش در حال پیگیری مسائل مربوط به این باشگاه هستند، زیرا هواداران از آن‌ها انتظار پیگیری دارند.

الماسخاله افزود: اگر کمیته انضباطی بخواهد با تماشاگران گیلانی برخورد کند باید با داور بازی و تیم‌هایی که تماشاگرانشان، داوران و تیم‌های مقابل را تهدید می‌کنند که به شهرشان نروند هم برخورد کند.

او در ادامه گفت: اعتراض خود را به عنوان رئیس هیئت فوتبال گیلان به تاج و رفعتی رسانده ام. حتما باید نمایندگان استان گیلان هم مانند دیگر استان‌ها اعتراضشان را در مجلس بیان کنند تا شاهد این بی عدالتی‌ها نباشیم؟

تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم مقابل تیم نیروی زمینی تهران شکست خورد و از صعود به عنوان تیم سوم به رقابت‌های لیگ دسته اول کشور بازماند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه داماش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف