Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@21:59:59 GMT

آخرین وضعیت مسعود احمدی در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۳۴۱

آخرین وضعیت مسعود احمدی در بیمارستان

فرزند مسعود احمدی از بهبود وضعیت این شاعر خبر داد و گفت او همچنان بی‌هوش است.

پویان احمدی - فرزند این شاعر - به ایسنا گفت: پدرم در دو سه‌ روز گذشته کمی‌هوشیارتر شده اما همچنان بی‌هوش هستند. من زمانی که به بیمارستان می‌روم متکلم وحده چیزهایی می‌گویم و امیدوارم بشنود اما بازخوردی از او نمی‌گیرم. سطح هوشیاری پدرم روزهای اول بین پنج تا شش بود و الان بین ۹ تا ۱۰ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود احمدی متولد دهم مرداد ۱۳۲۲ در کرمان است. این شاعر روز ۲۱ فروردین‌ماه ۱۳۹۸  نزدیک منزلش در حین عبور از خیابان تصادف کرده و دچار خونریزی مغزی شده و  در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مفرح تهران بستری است.

کتاب‌های منتشرشده مسعود احمدی این عنوان‌ها هستند: «۲۴ ساعت» (منظومه برای کودکان)، «شبنم و گرگ و میش» (منظومه برای نوجوانان)، مجموعه شعرهای «زنی بر درگاه»، «روز بارانی»، «برگریزان و گذرگاه»، «دونده خسته»، قرار ملاقات، صبح در ساک، بر شیب تند عصر، برای بنفشه باید صبر کنی، دو سه ساعت عطر یاس، و همچنین «حرف زیادی» (مجموعه مصاحبه‌های مطبوعاتی)، «دو زن» (گفت‌وگو با آیدا سرکیسیان (شاملو) و اقبال اخوان (مشیری)، «دویدن در تنهایی» (گزیده‌ای دوزبانه) و «دیگر نبودم مرده بودم».

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته‌های اخیر با هدایت مسعود شجاعی چهره متفاوتی از خود نشان داده و با کسب امتیازات متوالی خود را از منطقه سقوط دور کرده و حالا به کسب رتبه تک رقمی در لیگ فکر می‌کند.

هواداری‌ها پس از صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی، صنعت نفت آبادان را نیز در لیگ برتر شکست دادند و حالا با انگیزه زیاد، خود را آماده بازی با ملوان در بندر انزلی کرده‌اند.

تقابل این هفته مسعود شجاعی، سرمربی جوان هوادار با مهدی تارتار که تیم شگفتی‌ساز امسال ملوان را هدایت کرده، از جذابیت‌های بازی‌های این هفته خواهد بود. شجاعی امروز با جدیت زیاد تیمش را برای حفظ روند خوب بنفش‌ها تمرین داد.

هوادار امروز پس از یک جلسه تمرین سبک با اتوبوس راهی انزلی می‌شود تا خود را آماده مصاف فردا با ملوان کند.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • گزارش سازمان‌های بین‌المللی از وضعیت غم‌انگیز کودکان غزه
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • شاعری که براساس دانش ادبی شعر نسروده!
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم