Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سهیم پور معرفی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با تبریک  ماه مبارک رمضان ماه عبادت و اطاعت، ماه تقویت روح و تثبیت ایمان به عموم مردم ، در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به دنبال پویایی انجمن ها و مراکز وابسته با رویکرد خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم است در همین راستا سعی خواهیم کرد فرهنگ و هنری پویا با همکاری علاقمندان و فعالیین عرصه فرهنگ و هنر در سطح شهرستان داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با دعوت از همه فعالیین فرهنگی وهنری جهت ایجاد و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان، منطقه، استان و کشور افزود: انجمن‌ها، موسسات و مراکز وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازو‌های فرهنگی هنری هستند که می‌توانند با فعالیت‌های گسترده، تاثیرگذار بوده و نقش بسزایی در نشاط اجتماعی ایجاد نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به برگزاری دوره جدید انتخابات هیئت مدیره انجمن شعر عربی آبادان اشاره کرد و گفت:از همه شاعران و اصحاب شعر وادب دعوت می‌گردد تا در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم برای کاندیداتوری، مدارک خود را به بخش فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تحویل دهند.

مسعود سهیم پور معرفی در باره شرایط لازم جهت کاندیداتوری در این انجمن افزود: داشتن عضویت در انجمن حداقل ۳ سال، شرایط سنی، ۲۵ سال برای متاهلین ۲۷ سال برای مجردین و نداشتن اشتهار به فساد اخلاقی و اعتیادبه مواد مخدر از جمله شرایط خواهد بود.

وی مدارک لازم برای ثبت نام را؛ دوقطعه عکس، کپی از تمام صفحات شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت و کارت ملی یا ارائه معرفی نامه دانشجویی ذکر کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ادامه داد: آخرین مهلت تحویل مدارک ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و زمان برگزاری انتخابات ساعت ۲۲ شب روز چهارشنبه اول خردادماه جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/ د

انتخابات هیئت مدیره انجمن شعر عربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات اداره فرهنگ وارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود