Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@05:20:42 GMT

پل گیشا چند روز آینده جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۶۱۴

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «افشین حبیب زاده» با اشار به بازدید از دو پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد (پل گیشا) و زیرگذر استاد معین اظهار داشت: زمان آغاز پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد در سال 94 بوده و لزوم تسریع در به اتمام رساندن این پروژه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مشکلات این پروژه وجود معارضان تاسیساتی متعدد بود که با تلاش کارشناسان و دستگاه های مربوطه این مساله رفع شده و پروژه آماده خاکبرداری است.

حبیب زاده با اشاره به احتمال بوجود آمدن مشکلات ترافیکی با برداشته شدن سازه قدیمی پل گیشا، اظهار داشت: سعی شده تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی اندیشیده شود.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: از این رو تا زمانی که عملیات خاکبرداری شروع می شود، دسترسی های جدیدی در طول پروژه اضافه خواهد شد تا بار ترافیکی توزیع شود.

حبیب زاده با اشاره به پروژه زیرگذر استاد معین، اظهارداشت: در این پروژه نیز تغییراتی رخ داده و در تقاطع خیابان آزادی تونل پیش بینی شده است و با مطالعات جدید انجام شده توسط شهرداری شاید مسیر جنوب به شمال تونل جهت عبور عابرین و دوچرخه در نظر گرفته شود .

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این پروژه از روش جدیدی برای خاکبرداری استفاده می شود، گفت: در روش جدید، هفت عدد تیر عمود بر خیابان آزادی اجرا شده و خاکبرداری و مقاوم سازی به صورت مقطعی است تا هیچ نشستی در خیابان آزادی نداشته باشیم و این خیابان پایش لحظه ای می شود تا مشکلی بوجود نیاید.

وی گفت: برای این پروژه نیز از تیرماه روز شمار اتمام پروژه نصب خواهد شد و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران از توافق برای نصب تابلو روزشمار برای افتتاح دو پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد (پل گیشا) و زیرگذر استاد معین تا تیرماه خبر داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال