Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:02:47 GMT

حدود 10 تن لباس مستعمل در همدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۷۰۱

حدود 10 تن لباس مستعمل در همدان کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: حدود 10 تن لباس مستعمل خارجی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال از 2 کامیون حامل تره بار کشف شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان کرد: پس از دریافت خبر مبنی بر اینکه 2 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از استان های جنوبی کشور، قصد عبور از طریق جاده های همدان به استان های غربی را دارند کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اقدام های کنترلی و مراقبتی را تشدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با اخذ مجوز قضایی، 2 تیم از ماموران آگاهی همدان و یک تیم از ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه به محورهای ارتباطی استان همدان اعزام و اقدام به رصد و کنترل خودروهای عبوری کردند.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: 2 دستگاه کامیون ولوو هنگام تردد در محور اصلی همدان - کرمانشاه شناسایی و متوقف شدند که پس از بررسی های لازم مشخص شد حامل البسه و کفش مستعمل خارجی قاچاق هستند.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: این کامیون ها در پوشش «تره بار» اقدام به قاچاق می کردن که هر 2 راننده دستگیر و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان منتقل شدند.
وی اظهار داشت: ماموران از یک کامیون پنج هزار و 50 کیلوگرم لباس مستعمل و از کامیون دوم نیز چهار تن و 870 کیلوگرم لباس مستعمل و 130جفت کفش خارجی قاچاق کشف کردند.

** کشف مرغ قاچاق در فامنین
فرمانده انتظامی فامنین گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با کنترل محورهای ارتباطی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف یک هزار و 170قطعه مرغ قاچاق و بدون مجوز شدند.
سرهنگ علی حسن حیدری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را بیش از 520 میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: یک متهم در این خصوص دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شد.
وی با بیان اینکه پلیس دنبال مبارزه با قاچاقچیان کالا و اخلال گران اقتصادی است، از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان گفت: محموله بزرگ میوه‌های قاچاق کشف شده در کاشان شامل ۲۲۶ کارتن آووکادو، انبه ۱۳۲ کارتن، گلابی ۳۰ کارتن، انگور ۷۹ کارتن، دراگون ۳۸ کارتن، منگوستین ۹۰ کارتن، سیب سبز ۴ کارتن و ۲۰ کارتن رامبوتان است.
رحمت‌الله ابوذری افزود: میوه‌های قاچاق کشف شده برای ارزش‌گذاری به کارشناسان اتحادیه میوه و تره‌بار تحویل داده شد و متهم پرونده دوبرابر ارزش میوه‌ها که ۳۰ میلیارد ریال است جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان