Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:57:21 GMT

دستگیری مسافر حامل 6 کیلو تریاک در اتوبوس قزوین-کرج

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۷۱۰

دستگیری مسافر حامل 6 کیلو تریاک در اتوبوس قزوین-کرج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: مسافر حامل 6 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در اتوبوس قزوین به کرج شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین-کرج به یک دستگاه خودروی اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی اولیه از خودرو به یک نفر از مسافران مشکوک شده و از بین وسایل همراه وی 6 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

به گفته سرهنگ خدایی متهم دستگیر و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال یافت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آزاد راه اتوبوس پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو شناسایی و دستگیر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند

رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۵:۱۰ بامداد امروز در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان - زاهدان، در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق ۲ نفر جان خود را از دست دادند. 

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یکدستگاه اتوبوس با یک وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و ۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 

وی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، گفت: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند