Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@13:13:28 GMT

ارائه روش‌های نوین آموزشی در غرفه مهد قرآن

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۷۱۱

ارائه روش‌های نوین آموزشی در غرفه مهد قرآن

به گزاش ایکنا؛ مؤسسه مهد قرآن با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های خود چون ارائه روش‌های نوین آموزشی برای فرا گیری قرآن، به مخاطبان می‌پردازد.
به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن از حضور این مؤسسه در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و ارائه روش‌های آموزشی در زمینه‌های حفظ، مفاهیم و تدبر در قرآن خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در راستای مشارکت آموزشی، فرهنگی در رویداد بزرگ قرآنی کشور، علاوه بر دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در زمینه حفظ، مفاهیم، ترجمه، تدبر قرآن، طرح مسابقه «گردونه سعادت» جهت عموم بازدیدکنندگان در غرفه مؤسسه مهد قرآن برگزار می‌شود .
چاوشی در مورد جنبه‌های نوآوران طرح مسابقه یاد‌آور شد: همراه با معرفی کانون‌های آموزشی تحت پوشش مؤسسه مهد قرآن هدایایی به برگزیدگان اهدا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان