Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@16:16:16 GMT

مخاطبان 1452 با «عارفان بهشت» همراه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۷۱۲

مخاطبان 1452 با «عارفان بهشت» همراه می‌شوند

احمد فراهانی، مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برنامه «عارفان بهشت» اظهار کرد: پس از اینکه طرح ملی قرآن؛ کتاب زندگی(بشارت 1452) به پایان رسید، رادیو قرآن برای اینکه مخاطبان و شنوندگان خود را که این طرح را همراهی می‌کردند، همچنان حفظ کند و نیز جذب دیگر حافظان قرآن، این برنامه را تدارک دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن با بیان اینکه این برنامه طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 16:15 تا 17 به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود، تصریح کرد: در این برنامه از دو کارشناس برجسته حفظ قرآن یعنی حسین طرقی و محمدمهدی بحرالعلوم بهره برده‌ایم که علاقه‌مندان به برنامه در هر سطحی از حفظ قرآن که باشند، می‌توانند با برنامه تماس گرفته و نقطه‌نظرات و سؤالات خود را مطرح کنند.
فراهانی با اشاره به اینکه آشنایی با اجزاء و نیز پرداختن به ترجمه قرآن دو آیتم ویژه این برنامه را تشکیل می‌دهد، بیان کرد: بخش آشنایی با اجزای قرآن صرفا در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، ولی آیتم مربوط به ترجمه قرآن پس از ماه رمضان نیز تداوم خواهد داشت.
مدیر گروه آموزش شبکه رادیویی قرآن در پایان تصریح کرد: منیژه جوادی و مسعودرضا خالقی، تهیه‌کنندگان این برنامه جذاب و شنیدنی هستند که به ترتیب سه روز و دو روز از هفته را به تهیه‌کنندگی این برنامه می‌پردازند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی احمد فراهانی تداوم طرح قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم  و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به همراه عمران فروزش در تالار رودکی به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه عنوان کرد: این کنسرت ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می شود که به مدت زمان ۱۰ دقیقه تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم این کنسرت را تمدید کنیم.

وی افزود: این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شده است و ساعت ۲۱ در هر دو روز به دیدار مخاطبان می رویم.

این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت ها قطعاتی از همایون خرم و یوهان باخ برای مخاطبان اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعاتی از آثار خودم اختصاص دارد.

این نوازنده پیانو در پایان گفت: مدیر برنامه های این اجرا راز مازندرانی است و این کنسرت ها با همراهی بنیاد رودکی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • معلمان نمونه کردستان معرفی شدند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟