Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:07:43 GMT

قوچان نژاد هم مثل سرخابی ها با آسیا وداع کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۸۰۲

تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا با شکست مقابل حریف کره ای، از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت.

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز تیم فوتبال اف سی سیدنی استرالیا در چارچوب گروه H میهمان اولسان هیوندای کره جنوبی بود. یاران رضا قوچان نژاد در حالی به مصاف حریف کره ای رفتند، که با توجه به شرایط نامساعدشان در جدول، نیاز به کسب هر سه امتیاز بازی  داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در نهایت تیم کره ای بود که موفق شد با یک گل از سد نماینده استرالیا عبور کند. میکس دیسکرود، تنها گل اولسان را در دقیقه 60 به ثمر رساند. رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی تیم اف سی سیدنی در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد.

 

با این نتیجه، تیم اف سی سیدنی با 3 امتیاز در قعر جدول گروه خود باقی ماند و با لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد. این تیم در هفته پایانی می تواند با برتری مقابل کاواساکی 6 امتیازی شود و شانس هم امتیاز شدن با شانگهای SIPG را دارد، اما چون نتیجه بازی رودرروی سیدنی با شانگهای، به سود تیم چینی رقم خورده، شانسی برای صعود یاران رضا قوچان نژاد وجود نخواهد داشت.


بدین ترتیب، پس از دو تیم پرسپولیس و استقلال، تنها بازیکن لژیونر ایرانی در لیگ قهرمانان هم با این مسابقات خداحافظی کرد.

 

لیگ قهرمانان آسیا استرالیا اف سی سیدنی رضا قوچان نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استرالیا اف سی سیدنی رضا قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد حسین عراقی‌زاده درباره احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اظهار داشت: در صورتی که امسال نیز جام باشگاه‌های فوتسال در تقویم AFC محلی از اعراب نداشته باشد، به نوعی فاجعه رخ داد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: با دست فرمانی که آقایان جلو می‌روند، یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن باعث بی‌انگیزگی باشگاه‌ها می‌شوند. آقایان از سال 1398، کرونا را بهانه کردند. این در حالی بود که در همان زمان، در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خاطرنشان کرد: سال قبل که بازهم بهانه‌گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند جام باشگاه‌های فوتسال امسال برگزار می‌شود. گفتند قرار است برگزاری این مسابقات در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا تصویب شود، اما تاکنون که خبری نشده است .

عراقی‌زاده در پایان عنوان کرد: ان‌شاءالله در روزهای آینده جلسه فوق‌العاده هیئت مدیره باشگاه را برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند، پیشنهاد خروج از لیگ برتر فوتسال را ارائه می‌کنیم و به رشته های دیگر وارد می‌شویم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900344

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان آسیا لغو شد!
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • جهان به روایت تصویر
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا