Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:17:14 GMT

تاثیر مخرب جنگ آمریکا و انگلیس بر بهداشت عراق

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۰۸۶۳

تاثیر مخرب جنگ آمریکا و انگلیس بر بهداشت عراق

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در مستند «محطات عراقیه» این هفته شبکه العالم، نتایج زیانبار استفاده از سلاح های جنگی آمریکا و انگلیس در عراق و نیز جنگ های متعدد نظام سابق عراق، که صدام مسبب آن بود، بر بهداشت و سلامت مردم این کشور تشریح می شود.

در این مستند تاثیرات زیانبار جنگ ها و سلاح های مورد استفاده آمریکا و انگلیس در عراق و هجوم داعش و اشغال بخشی از عراق بعنوان یکی از مخرب ترین مسائلی که زیر ساخت های بهداشتی و پزشکی مردم عراق را تهدید کرده است، به تصویر کشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برنامه دولت این کشور در مقابله با این بحران های متوالی در جهت ترمیم و اصلاح و پیشرفت بخش سلامت و بهداشت عراق نیز در این مستند واکاوی می شود.

مستند « محطات عراقیه » ساعت 22 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق شبکه العالم آمریکا و انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • گسترش اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در انگلیس
  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود