Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در استان زنجان؛ رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‎فروشان زنجان گفت: قیمت زولبیا و بامیه ماه رمضان امسال در زنجان 16 هزار و 500 تومان است.

رسول محمدی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: قیمت‌های جدید زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به قنادی‌ها ابلاغ شده و از امروز قابل اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‎فروشان زنجان با اشاره به اینکه طبق نرخ ابلاغی به قنادی‌ها قیمت زولبیا و بامیه 16 هزار و 500 تومان تعیین شده است، اظهار داشت: همچنین نرخ نان چایی آزاد است و قیمتی برای آن تعیین نشده است، البته نظارت‌هایی برای متعادل کردن قیمت انجام می‌شود.

وی همچنین درباره مشکل قنادان در تهیه مواد اولیه شیرینی‌پزی افزود: از چند ماه قبل برای تهیه مواد اولیه شیرینی از جمله شکر، آرد مخصوص قنادی و ... دچار مشکل هستیم و در این زمینه قنادی‌ها کمبود دارند.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکل کمبود شکر در اواخر سال قبل رخ داد، در همان بازه زمانی به قیمت دولتی، 350 کیلوگرم شکر به اعضای اتحادیه شکر داده شد.

رئیس اتحادیه قنادان، بستنی و آبمیوه‎فروشان زنجان اضافه کرد: علاوه بر کمبودهایی که داریم، سایر مواد اولیه نیز افزایش یافته و موجب بروز مشکل در تولید شیرینی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه زنجان رئیس اتحادیه قنادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!

به گزارش "ورزش سه"، پارما چهارشنبه‌شب در دیداری خارج از خانه مقابل باری رده هجدهمی به تساوی ۱-۱ رسید که برای تایید حضورشان در سطح اول فوتبال ایتالیا برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ کافی است.

آنها سه امتیاز از کومو در رده دوم فاصله دارند و با تفاضل +۳۱ صعودشان به سری A از نظر ریاضی قطعی شده است و آنها در فصل آینده این لیگ حضور خواهند داشت.

بوفون رابطه بسیار نزدیکی با پارما دارد، زیرا در اوایل دهه ۱۹۹۰ کار خود را به‌عنوان یک بازیکن جوان در آنجا آغاز کرد، سپس در سال ۱۹۹۵ اولین بازی خود را در تیم اول انجام داد.

او سپس در سال ۲۰۰۱ به یوونتوس پیوست، اما برای یک دوره دو ساله بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ به این باشگاه بازگشت و در نهایت در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

بوفون با تبریک به هم‌تیمی‌ها و باشگاه سابقش در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بالاخره سری A! چقدر هیجان انگیز است که شادی را در چهره کسانی می‌بینم که سال‌های آخر دوران بازی‌ام را با آنها تقسیم کردم.

دوستان عزیز، طرفداران عزیز پارما، از این دستاورد که به مدت طولانی به دنبال آن بودیم لذت ببرید. این فصل بهترین زمان برای کسب آن بود!
تبریک به بازیکنان، کادر فنی و مربیان! با تمام وجودم، زنده باد پارما!»

دیگر خبرها

  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳