Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:40:29 GMT

تمام تلاش استان ایلام برای برگزاری مراسم اربعین امسال است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۲۱۳

تمام تلاش استان ایلام برای برگزاری مراسم اربعین امسال است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: تمام تلاش استان برای برگزاری اربعین پیش رو مهیا است. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری در نشست برنامه ریزی اربعین امسال اظهار داشت: سند جامع اربعین ایلام کتاب راهنمای عمل امسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام افزود: حرکت در مسیر تدوین شده سند اربعین در امسال موجب آن می‌شود تا نواقص سال‌های قبل  مرتفع شود و ضمن احصا موارد پیشرو به جهت برنامه ریزی اربعین پیش رو از هم اکنون برنامه ریزی کنیم.

آغاز ثبت‌نام صدور و تمدید پروانه موکب‌‌های اربعینلرستان| خدمت‌رسانی موکب‌های اربعین به مردم سیل‌زده؛ از ظرفیت موکب‌ها در طول سال استفاده شودجوانان اربعینی ورامین به یاری خوزستانی‌های آسیب‌دیده از سیل شتافتند + فیلم

وی با اشاره به ظرفیت اربعین برای استان ایلام خاطرنشان کرد: تمام تلاش برای برگزاری اربعین پیش رو در راستای برنامه مدون و چهارچوب ابلاغی سند جامع اربعین خواهد بود و ادارات مرتبط با مبحث اربعین به این کتاب به دقت توجه و موارد مرتبط دستگاه متبوعه را پیگیری کنند.

وی گفت: در این سند کلیه راهکارهای امنیتی، انتظامی، خدماتی و معنوی همراه با جانمایی ایستگاه‌ها و موکب‌ها پیش‌بینی‌ شده است و سند جامع اربعین امسال ایلام کتاب راهنمای عمل است.

نوذری اقدامات اربعین سال گذشته را که مورد رضایت مردم و مسئولان کشوری شده است را عنایت الهی دانست و گفت: با به‌کارگیری مدیریت هماهنگ و یکسان و استفاده از پنجره واحد در ارائه  خدمات و اقدامات در ابعاد مختلف در اربعین گذشته علاوه بر برقراری امنیت و جلوگیری از ورود و خروج حتی یک نفر به‌صورت غیر مجاز موفق شده‌ایم که تجربه عظیم برای اعمال مدیریت در سال جدید را کسب کنیم.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در تشریح برنامه‌های دهه کرامت ورامین گفت: محوریت برگزاری مراسم باید در اعتاب مقدسه باشد، چون همگان امکان حضور در صحن مطهر حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در جلسه دهه کرامت شهرستان ورامین گفت: در نظام اسلامی موظف به تعظیم شعائر هستیم و برای دهه کرامت که کار کردن در آن دلی و اعتقادی است و قطعاً برکات آن در سطح جامعه ساری و جاری خواهد شد باید با تمام توان انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: بزرگداشت دهه کرامت وظیفه دینی انقلابی همه شیعیان است و روز میلاد حضرت فاطمه معصومه باید با محوریت دختران برنامه‌ها پیش‌بینی شود تا حق دختران ما ادا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: توجه به کرامت دختران و بانوان در زمانی که بیشترین هجمه‌ها به این قشر از جامعه توسط دشمنان وجود دارد یک اولویت برای مسئولین و خانواده‌ها باشد که لازم است با بهره‌گیری از توانایی‌های بانوان که فراوان است بتوان قدم کوچکی در این راه برداشت.

حجت‌الاسلام محمودی برگزاری مراسم و جشن را عرض ارادت به محضر ائمه اطهار دانست و تصریح کرد: در کنار برگزاری مراسم می‌توانیم برنامه‌های تبیینی را مکمل برگزاری یک مراسم داشته باشیم و محوریت باید در اعتاب مقدسه باشد و چون همگان امکان حضور در صحن مطهر حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را ندارند می‌توان در بقاع متبرکه خصوصاً امامزادگان بانو برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی‌شده است عصر روز 20 اردیبهشت‌ماه ویژه‌برنامه سراسری برای دختران برگزار شود و در این برنامه با اجرای خود بانوان برنامه‌ها در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد

وی از ادارات خواست توجه ویژه‌ای به بانوان داشته باشند و برنامه‌های جشن و اعطای هدایا به این عزیزان را در برنامه‌های خود داشته باشند و در این راستا خادمیاران رضوی می‌توانند با حضور در ادارات به اجرای این برنامه نقش‌آفرینی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان گفت: همه وظیفه دارند از نیروی انتظامی در طرح نور حمایت کنند و باید در این عرصه فرهنگی که دشمن به جنگ اعتقادات بانوان عفیفه ما آمده است همگان باید حمایت خود را اعلام کنند تا بتوانیم شاهد اثرات آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین