Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@21:57:03 GMT

به عنوان یک مشهدی دوست دارم تیم شهرم سهمیه بگیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۱۷۷۴

به عنوان یک مشهدی دوست دارم تیم شهرم سهمیه بگیرد

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: من به عنوان یک مشهدی باید به اعضای تیم شهرم یعنی پدیده شهر خودرو نیز تبریک بگویم که تا همین جا هم کار بزرگی را با حضور یحیی گل محمدی انجام دادند، خراسانی‌ها شک نداشته باشند که تیم پدیده شهر خودرو امسال سهمیه آسیا را به دست می‌آورد و به واقع پدیده لیگ می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین ؛ حشمت مهاجرانی درباره شرایط این روزهای تیم ملی گفت: در شأن تیم برتر آسیا نیست که هنوز سرمربی نداشته باشد و فدراسیون فوتبال باید هرچه سریع‌تر در این باره اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت فوتبال ایران  ادامه داد: اینکه چه کسی می‌خواهد ردای هدایت تیم ملی ایران را برتن کند بسیار مهم است و کاش افرادی که تصمیم‌گیرنده در این خصوص هستند با فکر باز و آینده‌نگری ویژه‌ای و البته سریع‌تر ، سرمربی تیم ملی را انتخاب کنند که در شأن فوتبال ایران هم باشد.

وی در خصوص بازی‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ باشگاه‌های آسیا گفت: پرسپولیس با برانکو روزهای خوبی را سپری کرده است و حالا قرعه در این فصل این طور افتاد که تیمشان حذف شود، آن‌ها در دور قبلی شاهکار کردند و حالا هم نباید نا امید شوند، استقلال هم می‌توانست در بازی دیشب برنده باشد اما خب تجربه یک بحث مهم در فوتبال است.

مهاجرانی افزود: ذوب آهن فکر می‌کنم در این دوره مسابقات آسیا شرایط خوبی را پیدا کرده است، همان‌طور که در لیگ ایران هم با حضور منصوریان ذوب آهن دگرگون شد.

سرمربی سابق تیم ملی درباره شرایط لیگ برتر ایران هم بیان کرد: رقابت در بالای جدول بسیار سخت شده است، پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و  پدیده شهر خودرو هر کدام به اندازه خود شانس قهرمانی دارند، هر چند که فکر می‌کنم پرسپولیس قهرمان شود.

مهاجرانی ادامه داد: من به عنوان یک مشهدی باید به اعضای تیم شهرم یعنی پدیده شهر خودرو نیز تبریک بگویم که تا همین جا هم کار بزرگی را با حضور یحیی گل محمدی انجام دادند، خراسانی‌ها شک نداشته باشند که تیم پدیده شهر خودرو امسال سهمیه آسیا را به دست می‌آورد و به واقع پدیده لیگ می‌شود، اگر این شرایط رخ بدهد یک اتفاق بزرگ برای فوتبال خراسان رقم می‌خورد و به نظرم همه خراسانی‌ها به‌ویژه مشهدی‌ها باید از این تیم حمایت کنند، حضور یک تیم از خراسان در آسیا فوتبال این خطه دگرگون می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی نیز گفت: از چند ماه قبل بحث انتخابات هیات فوتبال خراسان مطرح بوده است، به نظر من اینکه در این دوران بگوییم رئیس هیات باید فوتبالی باشد، منطقی نیست، البته هرکسی نظری دارد، اما فوتبال روز دنیا نیاز به مدیریت قوی و البته فردی دارد که بتواند بودجه بیاورد، حالا اگر آن فرد فوتبالی نبود، اما مدیریت بلد بود یعنی نباید انتخاب شود؟ این حرف غلط است و اتفاقا باید اجازه دهیم، این افراد هم بیایند شاید با مدیریتشان کاری کردند.

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حشمت مهاجرانی حشمت مهاجرانی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی پس از سال ها بالا بردن جام قهرمانی فوتسال آسیا این بار در قامت کاملا متفاوت توانست سیزدهمین جام قهرمانی فوتسال کشورمان را لمس کرده و به اهتزار پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در کنار تک تک ارکان این مجموعه کمک کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از این موفقیت با انتشار پیامی از تمام جمایت و دلگرمی های صورت گرفته در این مسیر تشکر کرد که متن تقدیر او را در پی می خوانید:

بسمه تعالی

خداوند یکتا را شاکرم که به من لیاقت داد بار دیگر سرباز وطن باشم و برای خوشحالی ملت ایران همراه با همکاران شریف و بازیکنان غیورو دست اندرکاران راسخ گام بردارم.

راهی که با کمک و حمایت های دلسوزانه مسئولان عالی‌رتبه فدراسیون فوتبال نظیر آقای مهدی تاج رخ نمی‌داد. حمایت های او همواره راهگشا بود تا در طی این مسیر دلگرم باشیم. از مجموعه هیات رییسه فدراسیون نیز سپاسگزارم. باید از آقای اصولی که سکاندار مدیریت فوتسال نیز بودند تقدیر و تشکر کنم.

پیام حمایت آمیز امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از برگزاری دیدار فینال جام ملت ها چنان مایه دلگرمی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنیم. باید از بازیکنان تیم ملی فوتبال با پیام هایی که دادند، تقدیر داشته باشم. جای تشکر و تقدیر فراوان از تک تک آنها به همراه سایر پیشکسوتان فوتبال و فوتسال دارم.

باید از خانواده فوتسال و باشگاه های درگیر در این حوزه صمیمانه تقدیر کنم. آنها به عنوان بازوان فوتسال توانستند ما را چنان صمیمی نگه دارند که قطعا بدون حمایت هایشان هرگز این امر مهم میسر نمی شد.

این قهرمانی را ابتدا به ملت ایران و سپس باشگاه های فوتسال تقدیم می کنم.

از تک تک افرادی که کوچک ترین قدم برای بزرگترین هدف ما در آسیا کشیدند، سپاسگزارم.

کد خبر 6093157

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد