Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:38:55 GMT

فرمانده انتظامی: روستاهای پردیس به پایش تصویری مجهز شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۲۳۱۰

فرمانده انتظامی: روستاهای پردیس به پایش تصویری مجهز شدند

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامرضا حسنوند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: از ابتدای سال جدید 65 درصد کاهش جرایم نسبت مدت مشابه سال گذشته داشتیم و در فروردین ماه سالجاری بیش از یکصد و پنجاه سارق دستگیر شدند.
وی گفت: رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان آمار جرائم را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.
حسنوند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: شهروندان در ماه مبارک رمضان حال روزه داران را درک و قوانین وضع شده را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی انتظامی گفت: همکاران ما با هماهنگی دستگاه قضایی با روزه خواری در ملا عام به طور جدی برخورد خواهند کرد.
حسنوند با اشاره به افزایش ساعات کار اصناف در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان پردیس درطی ماه مبارک رمضان امنیت واحدهای صنفی را مانند سال‌های گذشته تامین خواهد کرد.
وی گفت: سالجاری کلانتری شماره 13 در دره بهشت فاز 8 و کلانتری شماره 14 پردیس را در فاز 11 مسکن مهر پردیس افتتاح کردیم و در صورت اعلام نیاز در فازهای 9 و 5 نیز کلانتری احداث خواهد شد.
حسنوند افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر بر عهده بهزیستی و شهرداری است اما طی روزهای گذشته این فرماندهی سی معتاد متجاهر را تحویل کمپ ماده 16 مستقر در فشافویه داده است.
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: شهروندان اطلاعات خود را در حوزه مواد مخدر با شماره 110 در میان بگذارند و نیروی انتظامی با اخذ دستور قضایی در کمتراز 48 ساعت اقدام و نتیجه را اعلام می‌کند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بهزیستی دستگاه قضایی شهرداری فرمانده نیروی انتظامی مسکن مهر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر