Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@22:23:23 GMT

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۲۳۱۹

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان: پس از خروج کارلوس کی روش از فوتبال ایران، مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد انتخاب مربی جوان و اروپایی هستند تا با او تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد ببندند.

محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فداسیون فوتبال ساعتی پیش در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد با ۲ مربی به توافق رسیدیم و سپس تاج گفت که تا ۳ روز آینده سرمربی جدید به ایران می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام ویکیپدیا، مارک ویلموتس بلژیکی از سال ۲۰۱۹ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد تا هدایت یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال ایران) را برعهده بگیرد. او سابقه حضور در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج را دارد و در جام جهانی نیز مربیگری کرده است.

البته اعلام ویکیپدیا غیر رسمی است، اما به احتمال خیلی زیاد ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی ایران پس از کی روش خواهد شد.

بیوگرافی مارک ویلموتس:

ویلموتس ۲۲ فوریه ۱۹۶۹ در شهر یودوئینه بلژیک به دنیا آمد و به عنوان یک هافبک تهاجمی در دوران بازیگری اش پیراهن تیم‌های سنت ترویدن، میشلن، استاندارد لیژ، شالکه آلمان و بوردو فرانسه را به تن کرد.

او همچنین آمار ۷۰ بازی و ۲۸ گل ملی را برای تیم ملی بلژیک به جا گذاشت و از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۲ سه بار در جام جهانی همراه این تیم حضور یافت و در جام جهانی کره جنوبی- ژاپن کاپیتان بلژیک بود.

ویلموتس از سال ۲۰۰۳ و با انتخابش به عنوان سرمربی موقت شالکه وارد عرصه مربیگری شد و تاکنون هدایت تیم‌های سنت ترویدن بلژیک، تیم ملی بلژیک و ساحل عاج را برعهده داشته است. ضمن اینکه او بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ دستیار مربیانی، چون رنه ون دریکن، دیک ادووکات و ژرژ لیکنز در تیم ملی بلژیک بود.

مهم‌ترین افتخاری که ویلموتس تاکنون به عنوان یک سرمربی به دست آورده صعود با تیم ملی بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است.

ویلموتس که ۲۱ مارس ۲۰۱۷ به عنوان سرمربی تیم ملی ساحل عاج انتخاب شده بود ۱۵ مارس ۲۰۱۷ پس از هشت ماه نشستن روی نیمکت این تیم و ثبت آمار یک برد، یک مساوی و ۲ باخت در ۴ بازی از سرمربیگری فیل‌ها برکنار شد و از آن زمان تاکنون بدون تیم بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند

گالتیه انتظار دارد لوپتگی در سن سیرو به قدرت برسد. 

كريستوف گالتیه، سرمربی کنونی الدحیل قطر، اعتراف کرده است که با باشگاه میلان در مورد جانشینی سرمربی این تیم، گفتگو کرده است.

طرفداری | گالتیه در بحبوحه فضایی نامشخص به قطر نقل مکان کرد، آن هم در حالی که اتهام آزار و اذیت نژادی علیه او مطرح بود. با این حال، این سرمربی فرانسوی از اتهاماتی که به دوران حضورش در نیس بر می‌گردد، تبرئه شده است. او که در حال حاضر در حال مربیگری در خاورمیانه است، به بازگشت به اروپا لینک شده است و گزارش‌ها در ایتالیا حاکی از آن است که نام او در فهرست گزینه‌های مد نظر مدیران میلان قرار دارد.

انتظار می‌رود استفانو پیولی در پایان فصل از این باشگاه جدا شود. این سرمربی ایتالیایی به طور قابل توجهی به تیم رقیب در سری آ یعنی ناپولی، لینک شده است. گفتنی است که خولن لوپتگی، پائولو فونسکا سرمربی لیل، به همراه گالتیه به عنوان جانشین احتمالی پیولی در نظر گرفته شده‌اند.

گالتیه در مصاحبه با اکیپ تایید کرد که با آن باشگاه ایتالیایی مذاکره کرده است. او گفت:

حتی اگر با مدیران (میلان) صحبت نکرده باشم، این بسیار مایه مباهات است. به گمانم، به نظر رسید که آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند.

به نظر می رسد انتقال به سن سیرو در حال حاضر برای گالتیه منتفی است.

بیشتر بخوانید:

رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است