Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@02:26:42 GMT

بازی را باختیم، اما هواداران تشویق‌مان کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۲۳۷۷

بازی را باختیم، اما هواداران تشویق‌مان کردند

مدافع نساجی مازندران می‌گوید تیمش با تمام قوا به مصاف سپیدرود می‌رود تا برنده از زمین خارج شود.

مجتبی  ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیمش بعد از شکست مقابل نفت آبادان عنوان کرد: بعد از شکست غیرمنتظره مقابل نفت آبادان مصمم هستیم که از دو بازی آینده شش امتیاز بگیریم تا در پایان لیگ نساجی را در جایگاه مناسبی ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


او همچنین به بازی با نفت آبادان اشاره کرد و گفت : در دقایق ابتدایی بازی وقتی بازیکن نفت اخراج شد تصور بازیکنان ما این بود که بازی را به راحتی می بریم در حالیکه همواره تیمهایی که ده نفره می شوند با انگیزه بیشتری کار می کنند و همین امر سبب شد تا نفتی ها تلاش مضاعفی داشته باشند البته ما هم نتوانستیم از موقعیت های گلزنی مان استفاده کنیم. 


مدافع نساجی که از بازیکنان محبوب قائمشهری ها محسوب می شود، به فرهنگ بالای طرفداران تیمش اشاره کرد و گفت : همانطور که دیدید با اینکه بازی را باختیم اما طرفداران با فرهنگ نساجی در پایان بازی یکصدا تیمشان را تشویق کردند و نشان دادند که در فوتبال فقط برد و باخت مهم نیست و مسائل دیگری نیز ارزش دارد، باید از هواداران نساجی تقدیر شود. 


وی در مورد بازی آینده تیمش نیز گفت : بازی مقابل سپیدرود بسیار حساس است و مقابل طرفداران سپیدرود که برای از حمایت از تیمشان می آیند بازی کردن جذاب خواهد بود. ما با تمام قوا بازی خواهیم کرد تا بتوانیم این بازی را ببریم.


ممشلی که فصل گذشته برای نساجی 10 گل به ثمر رسانده بود گفت: در فصل گذشته با توجه به اینکه تیم برای صعود می جنگید با اینکه در پست دفاع چپ بازی می کردم اما در حملات به مهاجمان اضافه می شدم و توانستم گلهای زیادی را به ثمر برسانم اما امسال بیشتر به وظایف دفاعی ام عمل می‌کنم و اگر موقعیتی پیش بیاید به حمله اضافه می شوم. در بازی با پدیده موقعیت خوبی پیش آمد و خدا را شکر توانستم گل سه امتیازی تیمم را بزنم.


مدافع نساجی همچنین درباره وضعیت فصل بعدش نیز اشاره کرد: فعلاً تمام فکرم به دو بازی آینده است تا نساجی فصل را به خوبی تمام کند. انشاالله فصل که تمام شد به فصل بعد فکر خواهم کرد.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید