Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@13:44:09 GMT

مجلس به داد قانون کپی رایت در فوتبال می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۲۶۰۱

ساعت 24- فدراسیون فوتبال به دنبال این است تا با کمک مجلس شورای اسلامی علاوه بر ایجاد سازمان اقتصادی، قانون کپی رایت در فوتبال را به منظور درآمدزایی اصلاح کند.

 محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جلسه رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان مجلس گفت: هدف از برگزاری جلسه این بود که پیشنهادات فدراسیون فوتبال درباره نحوه توانمندسازی اقتصادی این فدراسیون به عنوان یکی از فدراسیون‌های مهم کشور مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فوتبال طرفداران و علاقمندان زیادی در ایران دارد، ادامه داد: مقرر شده بر اساس ضوابط و مقررات مشورت‌هایی به فدراسیون فوتبال در حوزه اقتصادی داده شود که بر این اساس ساختاری تحت عنوان سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال تشکیل می‌شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال می‌تواند منابع بسیار خوبی از داخل و خارج از کشور جذب کند، تأکید کرد: مجموعه‌ای از فعالیت‌های اختصاصی و غیراختصاصی می‌تواند در این سازمان عملیاتی شود که در این راستا کمیسیون اقتصادی به فدراسیون فوتبال کمک می‌کند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تمرکز کمیسیون اقتصادی بر توانمندسازی اقتصادی فدراسیون فوتبال است، افزود: امیدوارم در این حوزه موفقیت‌هایی حاصل شود که خروجی آن ارتقای توانمندی‌های اقتصادی این فدراسیون باشد که حتی دیگر به منابع حق پخش نیازی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه اصلاح قانون کپی رایت یکی از بحث‌های مورد بررسی در نشست امروز با هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بود، ادامه داد: مقرر شد پیشنهادات مربوط به اصلاح این قانون ارائه شود تا از طریق کمیسیون فرهنگی پیگیری شود.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مجلس احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

به گزارش دیده‌بان ایران؛ پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد