Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن منچسترسیتی، سه بازیکن لیورپول و یک بازیکن از چلسی برای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه EA SPORTS رقابت خواهند کرد.

طرفداری - شش بازیکنی که بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن بازیکنان حرفه ای رقابت داشتند به علاوه محمد صلاح آقای گل مسابقات، رقابت خود را برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل 2018/19 لیگ برتر انگلیس از نگاه EA SPORTS آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت رسمی لیگ برتر، سرخیو آگوئرو، ادن هازارد، سادیو مانه، محمد صلاح، برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ و ویرجیل فن دایک هفت گزینه کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر موسوم به (EA SPORTS Player of the Season award) هستند.

پس از رای گیری از هواداران، اخذ آرای 20 کاپیتان باشگاه های لیگ برتر و یک هیئت از متخصصین فوتبال، برنده نهایی طی هفته آتی اعلام خواهد شد.

سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی که به دومین بازیکن تاریخ لیگ برتر بدل شد که در 5 فصل متوالی 20+ گل به ثمر می رساند و با گلزنی های خود سیتیزن ها را برای حفظ عنوان قهرمانی یاری کرده است.

ادن هازارد وینگر بلژیکی چلسی که با 16 گل زده و 15 پاس گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در فصل جاری لیگ برتر اثرگذار بوده و بهترین پاسور مسابقات نیز است.

سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول که با به ثمر رساندن 20 گل در جریان بازی، سومین گلزن برتر مسابقات است و بهترین فصل خود به لحاظ گلزنی را سپری می کند و به لیورپول کمک کرده در کورس قهرمانی با منچسترسیتی باقی بماند.

محمد صلاح مهاجم مصری برنده جایزه فصل گذشته که می تواند به اولین بازیکن از زمان کریستیانو رونالدو (2007/08) بدل شود که از عنوان خود دفاع می کند. وی با 22 گل زده شانس نخست کسب عنوان آقای گلی مسابقات است.

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی که فصل فوق العاده ای را سپری کرده و گل های حساسی مقابل آرسنال و منچستریونایتد به ثمر رسانده و با 159 باز پس گیری توپ و 48 تکل آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است.

رحیم استرلینگ وینگر انگلیسی منچسترسیتی که یکی از سه بازیکنی است که موفق شده هم تعداد گل و هم تعداد پاس گل هایش را دو رقمی کند. وی 17 گل شامل یک هت تریک و 3 بریس به ثبت رسانیده و گواردیولا وی را بازیکنی عالی و محشر توصیف کرده است.

ویرجیل فن دایک که به لیورپول کمک کرده با دریافت فقط 22 گل بهترین خط دفاعی مشترک فصل جاری مسابقات را داشته باشد و 4 بار نیز گلزنی کرده است. وی به جز 5 دقیقه در تمامی بازی های لیورپول به میدان رفته و هنوز از هیچ بازیکنی دریبل نخورده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!

گمانه‌زنی‌ها درباره حضور محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در لیگ عربستان دوباره بالا گرفته است. الاتحاد عربستان تابستان پارسال آماده پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون پوند برای مهاجم لیورپول بود، اما این بازیکن به این پیشنهاد جواب منفی داد.

در شرایطی دوباره بحث صلاح در عربستان مطرح شده است که باشگاه‌های عربستانی تنها در صورتی برای جذب محمد صلاح در تابستان امسال اقدام خواهند کرد که او خودش اعلام کند که قصد بازی در لیگ سعودی را دارد.

صلاح ژوئن امسال ۳۲ ساله خواهد شد و قرارداد او تابستان ۲۰۲۵ با لیورپول به پایان خواهد رسید و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که او می‌خواهد قبل از پایان قراردادش لیورپول را ترک کند. البته به نظر می‌رسد خلاف ۲ سال اخیر، عربستانی‌ها در فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان امسال رویکرد متفاوتی را در پول‌پاشی برای ستاره‌های مطرح فوتبال جهان در پیش بگیرند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تابستان پارسال نزدیک به ۸۰۰ میلیون پوند برای جذب بازیکن هزینه کردند، اما انتظار می‌رود آن‌ها تابستان امسال رویکرد آرام‌تری اتخاذ کنند.

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان (SPL) تابستان امسال روی جذب بازیکنان جوان‌تر تمرکز خواهند کرد و چهره‌های با نفوذ فوتبال این کشور معتقدند که باشگاه‌ها نباید صرفا به خاطر اسم یک بازیکن پول‌های کلان خرج کنند و به باشگاه‌ها توصیه می‌شود تا رویکردی بابرنامه و پایدارتر در بازار نقل‌و‍‌انتقالات داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند