Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برخی هزینه ها برای مراسم های مختلف جشن و عزا بسیار بیشتر از انتظار بوده و حتی کمکی به امور زندگی افراد از جمله نیازمندان نمی کند. در این میان چند تن از خیرین و موسسه های خیریه تصمیم گرفته اند تا هزینه های مراسم های گوناگون را در جای بهتری انجام دهند.

 

 

بیشتر بخوانید: حرام اعلام شدن مراسم دوباره حج توسط مفتی لیبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   موسسه خیریه ای که جایگزینی مناسب برای تاج گل‌های پر هزینه مراسم ختم پیدا کرد + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم هزینه ازدواج دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح

لیورپول برای جایگزینی محمد صلاح روی بازیکن ژاپنی رئال سوسیداد دست گذاشته است.

به گزارش ایسنا، اختلاف اخیر محمد صلاح با یورگن کلوپ باعث شده است تا گمانه‌زنی‌های درباره جدایی این ستاره مصری از قرمزپوشان آنفیلد زیاد شود.

سایت لیورپول اکو مدعی شد که لیورپول برای جایگزینی صلاح روی تاکفوسا کوبو دست گذاشته است و در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان جذب کند.

کوبو سابقه حضور در رئال مادرید را در کارنامه دارد. او اکنون در رئال سوسیداد بازی می‌کند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و توانسته ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد.

البته جدایی یورگن کلوپ لیورپول شاید باعث شود که صلاح در تیم بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • هونگچی E-QM5 در لیست فروش سامانه قرار گرفت
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است