Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-09@00:29:32 GMT

انتقاد کواکبیان از صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۳۵۸۴

انتقاد کواکبیان از صدا و سیما

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعضی از همکاران گفته‌اند که افکار عمومی صدای ربنای شجریان را دوست دارند، اما آن را عمداً پخش نمی‌کنند. قرار بود اساسنامه صدا و سیما در صحن مطرح شود، من نفهمیدم که چه اتفاقی افتاد و اساساً مطرح نشد.

مصطفی کواکبیان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: قرار بود که اولویت اساسنامه صدا و سیما در صحن علنی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نفهمیدم که چه اتفاقی افتاد و اساساً مطرح نشد. در این زمینه بعضی از همکاران گفته‌اند که افکار عمومی صدای ربنای شجریان را دوست دارند، اما آن را عمداً پخش نمی‌کنند یا عادل فردوسی‌پور را دوست دارند اما شورای نظارت مخالفت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: دومین بحث من مورد خصوصی سازی است. اخیراً گزارش‌های خیلی عجیب و غریبی رسیده است. قبلاً بحث هفت تپه بود اما اکنون در مورد پارس آباد مغان می‌گویند که خیلی اتفاق بدی در حال رخ دادن است.

کواکبیان با تاکید بر موضوع کاغذ مطبوعات گفت: مقام معظم رهبری هم در این مورد تذکر داده‌اند. در کشور در مورد نشر و کاغذ مطبوعات مشکل وجود دارد. ان‌شاءالله تذکر دهید که اقدام عملیاتی صورت گیرد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر خطاب به کواکبیان گفت: ان شاءالله یکشنبه اولویت قانون صدا و سیما در جلسه علنی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 صدا و سیما مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود

سریال «بدل» علیرضا مسعودی که در قالب طنز ماجرای تحول انسان را به نمایش درمی‌آورد، بعد از «هفت سر اژدها» بر روی آنتن شبکه سه‌ سیما خواهد رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در 26 قسمت آماده پخش خواهد شد. 

ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از دیگر آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز 1403 مطرح بود اما به پخش نرسید و بعد از سریال «هفت سر اژدها» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد
  • انتقاد ونگر از انریکه: 45 دقیقه طول کشید درست بازی کنید!
  • تداوم افشاگری‌ها علیه قالیباف/ بیگی: جماعتی از سازمان میادین میوه و تره‌بار، تاکسیرانی، بهشت‌زهرا، اتوبوسرانی و... وارد مجلس شده‌ و پست گرفتند
  • ببینید | بلاگری خبرنگار سابق صدا و سیما در رستورانی لوکس در تهران!
  • انتقاد تند یک کاندیدای انتخابات از ذوالنور/ حواست هست که خودت را زیر سوال می‌بری؟/ قالیباف شانس اول ریاست مجلس است
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود