Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بازرگانی آمریکا از فشار دولت این کشور به شرکت های نفتی برای فروش نفت ارزان به مشتریان ایران، برای پر کردن خلاء ناشی از تحریم های ایران خبر داد.

به گزارش مهر، «ویلبر راس» وزیر بازرگانی آمریکا در خصوص متقاعد کردن کشورهای خریدار نفت ایران به جایگزین کردن نفت دیگری به جای نفت ایران گفت: دولت آمریکا از این امر مطمئن نیست که شرکت‌های نفتی نفت خود را ارزان‌تر از قیمت بازار به هند بفروشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رأس که برای شرکت در یک نشست تجاری به هند سفر کرده در ادامه گفت: شرکت‌های نفتی متعلق به افراد هستند (خصوصی هستند) بنابراین دولت نمی‌تواند این افراد را وادار به کاهش قیمت کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر بازرگانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید سعید راد امروز پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در سفر به خوزستان از مراکز خرید محصولات گندم در استان دیدن کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و نیز حمل و جابجایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

سید سعید راد، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان با همکاری دستگاه‌های مختلف گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلو‌ها ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • ستون سرکوب
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت + جدول
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام