Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: خیران خرمشهری در سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال به ۴۵۰ کودک یتیم و فرزندان محسنین در این شهرستان کمک کردند.

وی افزود: هم اکنون یک هزار حامی در شهرستان خرمشهر حمایت از این ۴۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خرمشهر را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر با یادآور شدن اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانواده‌های نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود، ادامه داد: همه ساله تعداد زیادی از هموطنان خیر و نیکوکار با ثبت نام در این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و به صورت ماهانه کمک‌های خداپسندانه خود را به آنها اهدا می‌کنند.

ناصر زاده گفت: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی از طریق کمک‌های کالایی شامل تأمین سبد غذایی در ماه مبارک رمضان، پوشاک و جهیزیه و همچنین رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

وی با یادآور شدن تاکید اسلام بر کمک به محرومان، علاقمندان به انجام این حرکت نیکوکارانه را به شرکت در این طرح دعوت کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر افزود: خیرین و حامیان نیکوکار می‌توانند در ماه مبارک رمضان امسال با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان خرمشهر و یا شماره گیری ۰۶۱۵۳۵۲۵۴۸۴ در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

انتهای پیام/ د

کمک خیران خرمشهری به فرزندان معنوی خود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد