Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه و گواهینامه دندانپزشکی، در روز دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ در قالب آزمون کتبی و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه ۵ تا ۷ شهریور ماه در قالب آزمون شفاهی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت، کلیه داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (کلیه واحدها و پایان نامه) به پایان رسانده اند، باید از روز شنبه ۱۸ خرداد تا شنبه ۲۵ خردادماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir ثبت نام کنند.

همچنین کلیه داوطلبان باید نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک در سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس http://tarh.behdasht.gov.ir اقدام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه نیروی انسانی وزارت بهداشت شامل ١-گواهی معافیت یا پایان خدمت نظام وظیفه برای آقایان (صرفاً برای کسانیکه خدمت سربازی انجام داده یا معاف بوده اند) ٢ -نامه بنیاد ملی نخبگان (برای مشمولین نظام وظیفه که در این بنیاد مشغول انجام پروژه می‌باشند) ٣ -تصویر صفحه اول و دوم شناسنامه برای متأهلین و غیر مجردها ٤ -مدارک مربوط به ایثارگری ٥ -مدارک مربوط به عضویت استعداد درخشان با تأیید دانشگاه محل تحصیل ٦ -تصویر سند تعهد محضری دوره دندانپزشکی عمومی (در صورت تعهد استانی) ٧ -تصویر سند تعهد محضری دوره دستیاری ٨ -تصویر حکم استخدام ٩ -مدارک طرح نیروی انسانی ١٠ -مدارک مربوط به استفاده از شرایط بومی مدارک است.

مدارک لازم برای ثبت نام نیز شامل "اسکن عکس ٤*٣ رنگی داوطلب" و "تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی" می‌باشد.

برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور نیز مدارکی همچون " اسکن عکس ٤*٣ رنگی داوطلب"، "اسکن معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون"، "اسکن صفحات اول و دوم شناسنامه "، "تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی" لازم است.

محل برگزاری این آزمون، دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نشانی کارگر شمالی- بالاتر از انرژی اتمی می‌باشد.

منبع:ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آزمون پزشکی ثبت نام دندان پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس