Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@12:39:45 GMT

آزادی چهار هزار و ۷۵۰ نفر از زندانیان غیر عمد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۴۷۵۸

آزادی چهار هزار و ۷۵۰ نفر از زندانیان غیر عمد

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان تا پایان سال ۱۳۹۷، چهار هزار و ۷۵۰ نفر از زندانیان غیر عمد استان آزاد شدند.

به گزارش حجت الاسلام و المسلمین محمد علی تقوی فرد، رئیس کل دادگستری استان مازندران در اولین جلسه ستاد دیه این استان در سال جدید با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: انسان‌ها می‌توانند با اعمال خداپسندانه همچون کمک به نیازمندان، عملکردی خوب و ماندگار در کارنامه اعمال خود ثبت کنند که قطعاً نزد خداوند متعال ماندگار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری مازندران، اطلاع رسانی صدا و سیمای استان را در فرهنگسازی برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بسیار موثر دانست و افزود: خیرین ومردم همیشه یار و یاور ما بوده اند و می‌توانیم با یک برنامه ریزی صحیح در سال جدید برای آزاد سازی و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد گام‌های مثبتی برداریم تا به آغوش گرم خانواده خود بازگردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد در خصوص برگزاری جشن گلریزان اظهار کرد: این نوع مراسم یک فرصت خوب و مناسب برای فرهنگ سازی در راستای آزادی زندانیان است که همیشه در این خصوص شاهد کمک مردم و مسولین برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل ستاد دیه استان در سال ۱۳۸۱ تا پایان سال ۱۳۹۷، چهار هزار ۷۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان مازندران آزاد شدند که برای این امر بیش از ۷۰۵ میلیارد ریال نیز از محل کمک‌های دولتی و مردمی هزینه شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مازندران قضایی حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق گفت: در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خیرین استان مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک با ۳۳ میلیارد تومان بدهی در این بازده زمانی که بیشترین کمک‌ها در ماه رمضان بود، تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند، افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.


رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش‌های زیادی انجام شد که در این میان بایستی از اقدامات صدا و سیمای مرکز زنجان که نقش زیادی در اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند تشکر کنیم، ادامه داد: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک‌های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق بررسی وضعیت پرونده‌های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولان امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد، گفت: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولان برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه‌ریزی برای کمک داشته باشیم که این امر هم مورد عنایت دست‌اندرکاران قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید