Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست پرسش و پاسخ گفت: تکلیف شهردار را 4 بار روشن کردیم اما کسانی که اجازه نمی دهند، شهردار یزد انتخاب شود، باید تکلیف شهردار را مشخص کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در نشست پرسش و پاسخ با عنوان «پیشگاه مردم» در دانشگاه یزد، اذعان داشت: باید خوشحال باشیم که جوانان این نسل ما دغدغه شهر و کشور خود را دارند و این مطالبه را از مسئولان خود دارند که پاسخگوی علمکرد خود باشند

غلامعلی سفید در رابطه با وضعیت شهرک های صنعتی یزد و حمایت شورای شهر از آن گفت: شورای شهر در مکان یابی، زیرساخت و زیربنا شهرک های صنعتی یزد دخالتی ندارد و مسئولیت با اداره صنعت و معدن و تجارت است؛ مابه عنوان شورا و شهرداری هیچ وظیفه در قبال شهرک های صنعتی ندارد و هیچ حمایتی از آن هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* موسسه کوثر هیچ ارتباطی با من ندارد

وی اذعان داشت: امروز ما در بحث گردشگری استان ضعیف هستیم اگر ما بر روی این صنعت درآمدزا سرمایه گذاری کنیم بدون هیچ عوارضی مانند مشکلات محیط زیستی، هم اشتغال پایدار ایجاد خواهیم کرد و هم فرهنگ جامعه را تعالی بخشیده ایم.

رئیس شورای شهر یزد تصریح کرد:موسسه کوثر هیچ ارتباطی با من ندارد و در زمان استانداری هم به عنوان استاندار رئیس هیئت مدیره بوده ام؛ متعقدیم مدیریت یکپارچه شهری باید ایجاد شود تا مسائلی مانند شبکه فاضلاب با مدیریت واحد اجرا و پساب آن مدیریت و آب آن به چرخه بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که ما آن را دنبال کردیم جداسازی آب شرب و از آب مصرفی است که این موضوع به عنوان پایلوت در یکی از مناطق شهر اجرا شد و اگر مسئولان استان حمایت لازم را داشته باشند می توان آن را گسترش داد.

*فضا باید برای جریانی که با رای مردم انتخاب شده باز شود

سفید در پاسخ به این سئوال که «چرا شورای شهر گزینه هایی را به عنوان شهردار انتخاب می کند که رد صلاحیت می شوند؟» گفت: اعتقاد من این است وقتی یک جریان سیاسی با رای مردم انتخاب می شود باید فضا برای این جریان باز شود تا بتواند خود را عرضه کند اینکه ما عرصه را تنگ کنیم و نگذاریم جریان روال عادی خود را داشته باشد، به نظر من درست نیست.

وی ادامه داد: درست است که نهادهای ذیربط باید فعالیت و وظیفه خود را انجام دهند اما نباید به گونه ای باشد که کار از دست ما خارج شود؛ ما قبل از اینکه فرهمند را انتخاب کنیم از همه بزرگان و مسئولان محلی استان من جمله امام جمعه، استاندار و.... مشورت گرفتیم؛ وقتی خرد جمعی یک استان یکصدا از یک فرد حمایت می کند چرا آن فرد باید رد شود.

*دست ما را بسته اند و می گویند شهردار انتخاب کن!

رئیس شورای شهر یزد گفت: دست ما را بسته اند و می گویند شهردار انتخاب کن! گزینه بعدی ما سیدحسینی معاون استاندار بود چه دلیلی دارد کسی که یک دوره 4 ساله معاون استاندار بوده، رد شود؟

*ما تکلیف شهردار را 4 بار روشن کردیم

وی با بیان اینکه هنوز نتیجه ای از سوی وزارت کشور مبنی بر رد یا تایید صلاحیت نظراردبیلی اعلام نشده است، تصریح کرد: ما تکلیف شهردار را 4 بار روشن کردیم اما کسانی که اجازه نمی دهند، شهردار یزد انتخاب شود، باید تکلیف شهردار را مشخص کنند.

وی در مورد سوابق نظراردبیلی گفت: اکثریت شورای شهر یزد به این نتیجه رسید که وی گزینه مناسبی برای شهرداری یزد است البته ممکن است اکثریت اشتباه کند البته ما 13 گزینه را بررسی کردیم به این گزینه رسیدیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار