Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد جمالی شامگاه سه شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان اظهار داشت: همدان آزمونه ساخت نیروگاه های خورشیدی با مشارکت سرمایه گذاری های خارجی در کشور است و انرژی تولید شده در این واحدها قابلیت صادرات دارد.
وی اضافه کرد: به تازگی مصوبه ای برای صادرات برق نیروگاه های خورشیدی دریافت شده و به راحتی می توان انرژی تولید شده در این واحدها را به دیگر نقاط جهان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمالی با تاکید بر توسعه صادرات خدمات در کشور گفت: علاوه بر صادرات کالا باید برای رونق دادن صادرات خدمات نیز برنامه ریزی کنیم و استان همدان در این زمینه توانمند است.
مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران یادآوری کرد: زمینه های خوب صادراتی در همدان گسترده است و با تکیه بر ظرفیتها و توانمندی هایش می تواند پایگاه صادراتی خوبی برای سرمایه گذاران خارجی باشد.
وی از برگزاری 2 همایش اقتصادی در شهرهای نجف و اربیل عراق در ماه های آینده گفت: آمادگی برپایی این همایش ها با محوریت همدان وجود دارد و برای معرفی محصولات و تولیدات استان می توان از این فرصت به خوبی بهره برداری کرد.
این مسئول، پیوند بین صادرات و سرمایه گذاری خارجی را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروز بین حوزه صادرات و سرمایه گذاری خارجی پیوند ناگسستنی وجود دارد.
جمالی بیان کرد: در کشور ایران نیز این ائتلاف وجود دارد اما نیازمند تقویت و توسعه بیشتر است که بند 13 اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و قانون بودجه کشور به صراحت به پیوند صادرات و سرمایه گذاری خارجی تاکید دارند.
7527/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انرژی خورشیدی ایران جهان سرمایه گذاران سرمایه گذاری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور

فرهاد خاکی‌پور اظهار کرد: در حال حاضر، سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در فاز دوم، در حال ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای ۲ معلول به بالا هستند.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: برای ساخت مسکن خانواده‌های دارای حداقل یک بیمار ای‌بی (پروانه‌ای) تفاهم نامه ای تعریف شده و کار‌های عملیاتی در حال انجام است.

وی یادآور شد: انجمن خیرین مسکن ساز در کنار حساب ۱۰۰ امام (ره)، بازوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن اقشار محروم و خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه کمک خیرین هر استان برای همان استان هزینه خواهد شد، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعد از جنگ، در زمینه بازسازی و مقاوم سازی مسکن در برابر حوادث طبیعی و احداث مسکن محرومان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، خدمات ارزشمندی ارائه داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • افزایش ۴۱ درصدی ارزش صادرات کالا از خراسان جنوبی
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!