Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیرو‌های ارتش سوریه طی شبانه‌روز گذشته عملیات خود در محور «حماه_ادلب» را ادامه داده و موفق شدند مناطق بیشتری را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پایگاه خبری المصدر گزارش داد که پس از پیشروی‌های اولیه در محور حماه_ادلب، نیرو‌های ارتش سوریه روز سه‌شنبه نیز عملیات خود را با شدت بیشتری از سر گرفته و مواضع تروریست‌ها در این منطقه را هدف حملات هوایی و زمینی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات که با فرماندهی نیرو‌های نخبه انجام می‌گیرد روز سه‌شنبه با شلیک چند فروند موشک سطح به سطح به سمت مواضع تروریست‌ها در شهر‌های «شهرناز»، «کفر نبوده» و «قلعه المضیق» از سر گرفته شده است.

در پی این عملیات زمینی، نیروی هوایی ارتش سوریه نیز خطوط دفاعی تروریست‌ها را در شهر‌های «کفر نها»، «خان العسل» و «راشدین» در استان حلب هدف قرار داده است.

نیرو‌های سوری روز سه‌شنبه همچنین عملیات زمینی خود در شمال غرب استان حماه را ادامه داده و مواضع تروریست‌ها در این منطقه را هدف قرار دادند.

نیرو‌های نخبه ارتش سوریه در این عملیات که با پشتیبانی یگان توپخانه انجام می‌شد به سمت مواضع تروریست‌ها در ارتفاعات «تل ساخر» حرکت کردند.

در همین حال حمله تروریست‌های تحریرالشام در استان لاذقیه نیز با واکنش به موقع نیرو‌های روسی و ارتش سوریه ناکام مانده است.

گفته می‌شود عناصر تروریستی ده‌ها موشک به سمت پایگاه هوایی «حمیمیم» شلیک کرده‌اند که تمامی این موشک‌ها رهگیری شده است.

در پی این اقدام تروریست‌ها، نیرو‌های ارتش سوریه و جنگنده‌های روسیه مواضع تروریست‌ها در شمال شرق استان لاذقیه را هدف حمله قرار داده و منهدم کردند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه ارتش سوریه حماه ادلب عملیات ادلب تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید

جواد افهمی از انتشار کتاب تازه خود با عنوان «دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد. - اخبار فرهنگی -

جواد افهمی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌  از انتشار رمان تازه خود با عنوان« دختران قبیله جنگ» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:  این رمان از سوی انتشارات خط مقدم منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: این رمان در موضوع محور مقاومت نوشته شده و به جنگ داخلی سوریه و ماجرای معترضان و  سلاح به دستان در سال‌های 2012 تا 2013 در سوریه می‌پردازد. در حقیقت دوره تاریخی قبل از حضور داعش و ابتدای شروع ناآرامی‌‌ها و شلوغی‌های سوریه.

افرایش 110 درصدی قیمت کتاب در آستانه نمایشگاه

 افهمی افزود: رمان برگرفته از یک رخداد واقعی است که برای روستائیانی در حوالی فوعه اتفاق افتاده است،‌ روایت گروگانگیری زنان یک روستای شیعه‌نشین است که در یک اتوبوس در حال حرکت به نقطه‌ای دیگر هستند.

وی ادامه داد: گفت‌وگوها و تحقیقات درباره این واقعه در سفری که در سال‌های گذشته به سوریه داشتم،‌ انجام شد و نتیجه این گفت‌وگوها و تحقیقات دو کتاب «بادهای سرکش هندوکش» و «دختران قبیله جنگ» شد. اولی پیشتر منتشر شد و دومی نیز در راه انتشار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم جنگ در غزه موافقت کرد
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • عملیات ارتش یمن علیه چهار کشتی در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد