Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان با هشت ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد.

یلدا ولی‌نژاد، عضو تیم ملی تکواندو، درباره میزان آمادگی خود برای حضور درمسابقات جهانی به خبرنگار برنا گفت: حدود پنج ماه است به صورت مستمر و منظم در اردوهای تیم ملی هستیم و تمرینات خوب و منسجمی را تا به امروز نیز پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر هفته پایانی اردوها را سپری می‌کنیم شرایط به گونه‌ای است که احساس می‌کنم همه باید با آمادگی کامل در رقابت‌ها حاضر شویم. با این وضعیت خوشبختانه در طول این مدت به مرز آمادگی لازم رسیدیم.

دارنده مدال طلای المپیک جوانان در مورد شناخت از رقبای جهانی و شانس کسب مدال نیز گفت: شناخت نسبی نسبت به رقبا دارم با اکثر بازیکنان در مسابقات مختلف مبارزه کردم. مسابقات جهانی فضای متفاوتی دارد که همه برای برد و کسب مدال می‌آیند پس نباید حریفی را دست کم گرفت.

ولی‌نژاد در پایان افزود: امسال برای جامعه  ورزش سال مهمی است چرا که همه تلاش می‌کنند امتیاز لازم برای حضور در مسابقات المپیک را به دست بیاورند. با انرژی و انگیزه‌ای که کل تیم دارد امیدوارم بتوانیم مدال‌های خوشرنگی را کسب کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اردو تیم ملی تکواندو مسابقات جهانی یلدا ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا