Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین مسگرانی گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، ویژه‌برنامه‌های قرآنی تدارک دیده شده است که در طول ماه مبارک در سطح شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان‌و‌بلوچستان بیان کرد: جلسات تدبر و تفسیر قرآن کریم از جمله برنامه‌های پرمخاطبی است که هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با حضور ائمه جمعه در شهرستان‌های مختلف استان برگزار می‌شود و امسال نیز تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه جلسات جزء‌خوانی قرآن کریم نیز از دیگر برنامه‌هاست، افزود: برنامه محوری جزء‌خوانی قرآن کریم، ظهرها بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع زاهدان و شب‌ها ساعت ۲۱ در مجتمع بزرگ فرهنگی ـ هنری اشراق و همچنین سرای قرآن و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
مسگرانی اظهار کرد: مسابقات قران کریم و نهج‌البلاغه و همچنین کارگاه‌های علمی ـ هنری قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن قرآن کریم ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • قرآن همه چیز ماست