Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت مدافع حرم گیلانی، شهید «جواد دوربین» با سخنرانی سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی ذاکر اهل بیت (ع) ابوذر بیوکافی در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد.

ملت ایران متخصص تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها

سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر سه شنبه در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم جواد دوربین که در گلزار شهدای بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم تربیت یافته فرهنگ انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سبب زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب شده است، گفت: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم، سر دشمنان اسلام و انقلاب به سنگ خورده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه کشورهای استکباری برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، داعش را تأسیس کردند، افزود: امروز به برکت مجاهدت‌های پاسداران سپاه اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تاکید کرد: با سربلندی به شهدا اعلام می‌کنیم که راه آن‌ها را ادامه داده و دشمنان انقلاب را به خاک ذلت می‌کشانیم.

وی آمریکا را همانند یک طبل تو خالی توصیف و تصریح کرد: امروز آمریکا و هم‌پیمانانش در منطقه، هیچ توانایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارند.

سردار شریف تضعیف روحیه امید ملت ایران را هدف دشمنان انقلاب دانست و عنوان کرد: دشمنان باید بدانند که امروز ملت ایران بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آماده است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، گفت: جمهوری اسلامی ایران، امن‌ترین کشور در منطقه بحران‌زده خاورمیانه است.

شریف با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است، گفت: دشمن بداند که اگر کوچک‌ترین تحرک نظامی‌ داشته باشد با پاسخ سخت و کوبنده پاسداران سپاه اسلام روبرو می‌شود.

سردار شریف با اشاره به جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان علیه ملت ایران، بیان کرد: اگر مدیران کشور با روحیه جهادی و با بهره‌مندی از ظرفیت مردم عمل کنند، قطعاً دشمن را در حوزه جنگ اقتصادی شکست می‌دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ملت ایران را متخصص تبدیل کردن تهدیدها به فرصت‌ها دانست و اظهار کرد: شکست‌های سنگین ارتش آمریکا و هم‌پیمانانش در جنگ‌های منطقه، بیانگر این است که رویایی «از نیل تا فرات» کشورهای استکباری به دیوارکشی در یک کشور اشغال شده تنزل پیدا کرده است.

شریف با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بنیان‌های بسیار مستحکمی دارد، تصریح کرد: ایران اسلامی ۴٠ سال مبارزه مداوم با دشمن را تجربه کرده و در تمامی این رویارویی‌ها بازنده دشمن بوده، هرچند که ما نیز متحمل خساراتی در برخی از دوره‌ها به دلیل فشارهای دشمن شده‌ایم اما در این بحران‌ها جمهوری اسلامی ایران توانسته سربلند بیرون بیاید.

پایان بخش این مراسم نیز مداحی ذاکر اهل بیت (ع) ابوذر بیوکافی و سینه‌زنی حاضران در سومین سالگرد جاودانگی جانباز حماسه دفاع مقدس ،سردار شهید مدافع حرم جواد دوربین بود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کربلائی”جواد دوربین ” متولد سال ١٣۴٣ از فرماندهان گروهان در عملیات آزادسازی خرمشهر، جانباز سال‌های حماسه و مقاومت، جانشین سپاه و فرمانده عملیات سپاه بندرانزلی، برادر شهید جمال دوربین بود که ١٧ اردیبهشت ١٣٩۵ در نبرد خونین خانطومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

از این شهید والامقام چهار فرزند به یادگار مانده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران اسلامی خاورمیانه دوربین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرهنگ ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها