Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد و جمع دیگری از مسئولین شهرستان، مرکز آموزش و ارزیابی مهارت‌های پایه حرکتی در دبستان ۲۲ بهمن اردکان افتتاح شد.
عباس دهقان در این مراسم با اشاره به آثار و برکات توجه به ورزش در بین اقشار مختلف جامعه ازجمله دانش‌آموزان گفت: باید به نیاز جسمی و روانی دانش‌آموزان توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحرک ۱۵۰ دقیقه‌ای در هفته موجب حفظ سلامتی می‌شود.
وی اظهار داشت: طبق تحقیقات انجام‌شده در سال ۸۶ وضعیت ساختار قامتی دختران بیست‌ساله ایرانی به‌اندازه وضعیت ساختار قامتی زنان چهل‌ساله فرانسوی است. این فقر حرکتی و سواد حرکتی که در بین دانش آموزان به‌ویژه دختران وجود دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان یزد در پایان گفت: باید با ساخت سالن‌های ورزشی در مدارس دخترانه بتوانیم فضای حرکتی بهتر و بیشتری را برای دانش‌آموزان دختر فراهم کنیم و این کار باهمت خیرین می‌تواند انجام شود.
گفتنی است که مرکز آموزش و ارزیابی مهارت‌های پایه حرکتی به همت اداره آموزش‌وپرورش و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز و راه‌اندازی شده است. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟

دانش‌آموزان پایه ششم برای دروس ریاضی و علوم باید در امتحانات هماهنگ کشوری شرکت کنند و امتحانات دیگر دروس نیز به صورت هماهنگ منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

امتحانات کشوری درس علوم روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت و امتحانات کشوری درس ریاضی پایه ششم روز  سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در امتحانات کشوری، سوالات در سطح کشوری طراحی شده و برای تمام دانش‌آموزان پایه ششم کشور مشابه است اما تصحیح اوراق توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در امتحانات هماهنگ منطقه‌ای نیز سوالات دروس توسط منطقه آموزش و پرورش مربوطه طراحی می‌شود و برای دانش‌آموزان پایه ششم همان منطقه یکسان است اما تصحیح اوراق باز هم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

در پایه نهم نیز برای دروس ریاضی، علوم و فارسی سؤالات به صورت کشوری طراحی می‌شود و برای دیگر دروس سؤالات به صورت استانی است.

تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری و استانی پایه نهم توسط معلمان خود دانش‌آموزان انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم چگونه تصحیح می شود؟
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی