Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@04:02:08 GMT

برگزاری جشن گلریزان در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۵۳۴۶

برگزاری جشن گلریزان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 17 اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در ایام مبارک رمضان علاوه بر شهرستان‌های یاسوج، گچساران و دهدشت در دو شهرستان دنا و چرام برای اولین بار جشن گلریزان برگزار خواهد شد و انتظار می رود تا با حضور مسئولین ارشد استان و خیرین هم استانی و جلب مشارکت‌های عمومی بتوان بخشی از زندانیان جرائم غیرعمد و نیازمند زندان‌های استان را آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد زندانیان جرائم غیرعمد استان را در حال حاضر 557 نفر اعلام و بیان کرد: تعداد 13 نفر از این افراد بخاطر تصادف و ضرب و جرح غیرعمد و 95 نفر مهریه و مابقی یعنی تعداد 449 نفر محکوم مالی غیرکلاهبرداری هستند.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد تعداد زندانیان آزاد شده در سال گذشته را بالغ بر 300 نفر عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته و با همکاری و همراهی خوب مسئولین ارشد اجرایی و قضایی، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خیرین هم استانی و خارج از استان، اشخاص حقیقی و حقوقی، کمک سازمان زندان‌های کشور از محل برنامه ماه عسل، منابع و کمک‌های ستاد دیه استان و کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، انجمن‌های حمایت از زندانیان استان و تسهیلات بانک‌های عامل 319 زندانی بدهکار و نیازمند از زندان‌های استان آزاد شده است.
جمیاری اضافه کرد: انتظار داریم که این کمک‌ها در قالب 5 جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان ادامه داشته باشد و در پایان این ماه عزیز شاهد آزادی بخشی دیگر از زندانیان بدهکار آبرومند باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی جشن گلریزان زندان ها ماه رمضان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد