Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دادگستری آمریکا روز گذشته تهدید کرد اگر دموکرات‌های مجلس نمایندگان تصمیم داشته باشند ویلیام بار، دادستان کل را تحقیر کنند، بررسی گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه این وزارتخانه را در کنگره منع خواهد کرد.

وزارت دادگستری آمریکا در نامه‌ای به جرالد نادلر، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد هر گونه اقدامی از سوی دموکرات‌ها که ویلیام بار را تحقیر کند می‌تواند او را مجبور کند که از دونالد ترامپ، رئیس جمهور بخواهد در خصوص گزارش مولر از قدرت اجرایی خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا درخواست اسناد مربوط به مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق، جیمز کومی، اداره کننده سابق اف بی آی و دیگر موارد مربوط به تحقیقات رابرت مولر در خصوص مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ را ارائه کرده است.

کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهاشنبه صبح در این خصوص رای گیری خواهد کرد. بنابر گفته نادلر در صورتی که این موضوع در کمیته قضایی مجلس نمایندگان رای آورد برای بررسی به صحن مجلس فرستاده خواهد شد. دادستان کل آمریکا در ۱۸ آوریل درست پیش از انتشار گزارش نهایی رابرت مولر اعلام کرد از بررسی مدارک به این نتیجه رسیده که شواهد ارائه شده در گزارش مولر قادر به اثبات بروز کارشکنی و مداخله از سوی رئیس جمهور نیست.

در این راستا نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا چند روز پیش اعلام کرد دادستان کل آمریکا از گفتن حقایق امتناع می‌ورزد، حقایق را وارونه جلوه می‌دهد و در حقیقت به کنگره و مردم آمریکا دروغ می‌گوید. رئیس مجلس نمایندگان گفت: روز بسیار غم انگیزی برایم بود از این که مجبور بودم ویلیام بار، دادستان کل را به دروغگویی به کنگره متهم کنم. پلوسی افزود: دادستان کل آمریکا از گفتن حقایق امتناع می‌ورزد، چرا؟ برای این که علاوه بر این که از رئیس جمهور محافظت کند از منافع خاصی که داشتند هم محافظت کند. من این را به کمیته‌های قضایی واگذار می‌کنم. شش کمیته قضایی در حال بررسی این مسئله هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!