Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:48:49 GMT

قلعه نویی بهترین گزینه برای فصل بعد استقلال است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۵۴۹۰

قلعه نویی بهترین گزینه برای فصل بعد استقلال است

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از سوت پایان بازی استقلال و الدحیل واقعا افسوس خوردم. حیف این استقلال شد که از حضور در ادامه مسابقات آسیا بازماند. مقابل الدحیل بازی خوبی از بچه‌ها دیدیم. یادمان نرود که الدحیل تیمی بسیار پر قدرت و پر ستاره است و این نمایش از سوی استقلال مقابل این تیم قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فرهاد مجیدی مربی جوان و آینده داری است و در همین یکی دو بازی هم نشان داد چه آینده روشنی دارد و می‌توان روی او حساب کرد.

وی در خصوص اظهارات مدیران استقلال برای جذب مربی خارجی در فصل آینده گفت: تجربه نشان داده مربی خارجی در استقلال جواب نمی‌دهد. دلیل آن را نمی‌دانم اما در همه سالهای اخیر مربیان خارجی در استقلال ناکام بوده‌اند. مربی خارجی در بهترین حالت همین شفر می‌شود که با این وضعیت از تیم کنار گذاشته شد.

اصغرخانی تاکید کرد: مدیران استقلال باید به فکر مربی ایرانی باشند و بهترین گزینه برای فصل بعد استقلال امیر قلعه نویی است. او یک مربی امتحان پس داده است که به خوبی هم استقلال و شرایط آن را می‌شناسد. به اندازه کافی هم برای استقلال افتخار کسب کرده و از هر نظر حساب کنید بهترین انتخاب است. 

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال در ادامه بیان داشت: امیدوارم تیم در این دو هفته باقی مانده تا پایان مسابقات نتایج خوبی بگیرد و با بهترین شرایط ممکن فصل را به پایان برساند.

کد خبر 4610613 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ایوب اصغرخانی تیم فوتبال الدحیل قطر امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه نویی در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمیدارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم