Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: قرارداد کی‌روش استنلی با باشگاه سپاهان پایان فصل به اتمام می‌رسد البته مایل به تمدید قرارداد با او هستیم و امیدواریم این بازیکن ارزشمند در سپاهان ماندگار شود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره دیدار تیم‌های سپاهان و پدیده در هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و میزان شانس قهرمانی سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار اظهار داشت: با توجه به اختلاف امتیازی که بین سپاهان و پرسپولیس وجود دارد امیدواریم تا با پیروزی در دیدار مقابل پدیده و لغزش پرسپولیس خود را به صدر جدول و قهرمانی نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تمدید قرارداد باشگاه سپاهان با امیر قلعه‌نویی برای فصل آینده بیان کرد: قرارداد قلعه‌نویی به مدت 2 فصل است و مذاکراتی را با او برای فصل آینده انجام داده‌ایم و امیدواریم قرارداد او تمدید شود.

اصفهان| مدافع سپاهان بخشیده شد؛ یزدانی مقابل پدیده به میدان می‌رودواکنش تابش به تغییر زمان دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفیاصفهان| سپاهان با 4 غایب راهی مشهد می‌شود؛ وضعیت کومان همچنان نامشخص

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره وضعیت قرارداد کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی با باشگاه سپاهان نیز بیان کرد: قرارداد استنلی با باشگاه سپاهان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و باید علاقه او را نیز برای تمدید قرار ببینیم. البته مایل به تمدید قرارداد با استنلی هستیم و امیدواریم این بازیکن ارزشمند در سپاهان ماندگار شود.

تابش در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر تاریخ دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی به ضرر سپاهان می‌شود یا خیر، تصریح کرد: به طور قطع این تاریخ به ضرر تیم ما است و کادر فنی نیز به تغییر زمان این دیدار معترض است اما همزمانی این دیدار با شب‌های قدر باعث تغییر در زمان برگزاری آن شده است.

به گزارش تسنیم دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با تعویق 5 روزه هشتم خردادماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

طرفداری | باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

به نقل از مهر، درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود