Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@11:56:34 GMT

پرسپولیس صدرنشین برترین باشگاه‌های جهان شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۹۶۰۲۰

پرسپولیس صدرنشین برترین باشگاه‌های جهان شد+عکس

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ترانه باشگاه پرسپولیس تهران در صدر نظر سنجی نشریه معتبر مارکا بالاتر از بسیاری از باشگاه های جهان قرار گرفته است. نشریه معتبر مارکا روی سایت خود از روز گذشته، 25 سرود و ترانه ترانه‌های باشگاه‌ها معتبر جهان به رای گیری گذاشته شده که ترانه باشگاه پرسپولیس در این میان دیده می شد و پس از گذشت یک روز ترانه پرسپولیس در صدر باشگاه های جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نظرسنجی در میان ۲۵ سرود، ترانه پرسپولیس هم دیده می‌شود. سویا، لیورپول، رئال مادرید، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، بوکاجونیورز، پورتو، رم، یوونتوس، وستهام، اینتر، ریورپلاته، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، آمه‌ریکا مکزیک، سائوپائولو، پنیارول، بشیکتاش، پالمیراس، الرجا مراکش، گالاتاسرای، الوداد کازابلانکا، الاهلی مصر و اسپرانس تونس هم در این لیست قرار دارند.

در این نظر سنجی بعد از پرسپولیس سویا و لیورپول در رده های دوم و سوم قرار دارند. 

 

 

 

کاربران می‌توانند با مراجعه به این لینک به ترانه پرسپولیس رأی بدهند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ورزشی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی

تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۵۲ هزار و ۴۸ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۲۴ هزار و ۵۷۶ مجوز است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بین دستگاهها بیشترین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از سوی سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی انجام شده است.

هر یک از این دستگاه ها به ترتیب 24.3 درصد، 17.6 درصد، 8.4 درصد و 3.3 درصد از کل مجوزهای کاغذی صادره خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

گفتنی است؛ در میان استان ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان های مذکور به ترتیب 12.7 درصد، 12.7درصد، 10.6 درصد و 8.8 درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان های گلستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است؛ از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در qr.mojavez.ir نیست می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر