Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون حمل‌ونقل استان آذربایجان غربی از افزایش تناژ حمل شده و تعداد سفر انجام یافته سیمان در یک‌سال گذشته، خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز، فروغ فاریابی، معاون حمل‌ونقل استان آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: تناژ حمل سیمان در سال ۹۶ بالغ بر ۳ میلیون تن بوده است که این مقدار با افزایش ۴ درصدی در سال ۹۷ به بیش از سه میلیون و صد و بیست هزار تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: همچنین در یک‌سال گذشته بیش از ۱۸۹ هزار سفر برای حمل سیمان انجام شده است که در مقایسه با مدت زمان قبل ۳ درصد افزایش دارد. فاریابی در خصوص به وضعیت توزیع لاستیک در استان افزود : تعداد لاستیک‌های توزیعی قبل از راه‌اندازی سامانه توزیع لاستیک نزدیک به ۵۸۰۰ حلقه بود و با راه‌اندازی سامانه توزیع لاستیک تا پایان اسفند ۹۷ مقدار ۱۸۴۰۲ حلقه لاستیک بین رانندگان وسایط نقلیه توزیع شد که این نشان دهنده مجموع توزیع ۲۴ هزار حلقه لاستیک در سال ۹۷ در استان آذربایجان غربی است .

روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی، این مقام مسئول افزود : تا پایان اسفند ۹۷ تعداد رانندگان فعال باری استان بالغ بر ۲۵ هزار نفر بود که نسبت به سال ۹۶ حکایت از ۵ درصد رشد داشته و نشان از سهم ۵ درصدی استان درخصوص نسبت به کل کشور دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده معاون حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۹۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک توسط این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تفکیک پسماندها و لزوم تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت به مراکز ذی‌صلاح، همچنین افزایش مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک و جلب مشارکت آن‌ها برای تفکیک و تحویل اقلام بازیافتی، آموزش‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی و مساجد اجرا و موجب افزایش بازیافت سطح منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در برسی مناطق پانزده‌گانه، آمار مقایسه‌ای پسماند خشک قابل بازیافت جمع‌آوری شده در ایستگاه‌های بازیافت، منطقه ۹ شهرداری اصفهان در رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاهای بازیافت سطح شهر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر تفکیک از مبدا است، از این‌رو شهروندان به‌ویژه زنان خانه‌دار باید با جدا کردن بازیافت از پسماند تر در راستای حفظ محیط زیست با شهرداری همکاری کنند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ایستگاه ساختمانی و دو غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت را برای رفاه حال شهروندان منطقه افزایش دهیم.

کد خبر 749383

دیگر خبرها

  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند